Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...
Jag kan känna hur det känns och mycket mer. DITT BARN LEVER!!!! Och glöm ALDRIG detta. Kämpa för att fixa dit liv tillbaka på bästa sätt.
Ska jag berätta hur jag känner mig? Jag kan vara långt i från dig och ändå jag kan känna hur det känns för dig. Mitt barn dog för flera år sen. Nästan 18år gammal. Mitt barn blev mördat av en psykopat . Den dagen när han skulle ha fylt 18 år kom hem i en kista från borhuset. Fråga mig hur det känns. Jag kan inte krama honom längre. Jag kan inte säga mer att vi älskar honom. Det ända som vi köper till honom är gravljus och lägga blomor på hans grav. Under tre år kämpar för att bli gravid. Sist har betalt till kliniken 64000kr för att få hjälp. Detta var vår sista hopp att ha barn. Vi är 44 år . Vi måste kämpa vidare att leva för vår dotters skull. Jag sökte hjälp, och blev inlagt. Allt detta för min dotter. Jag ville ta mitt liv då.... Jag glömde bort att jag har en dotter som behöver mig mest. Jag måste finnas där för henne när hon blir stor. OCH DET SKA DU OCKSÅ!!!! Dit barn behöver dig och du ska finnas där. Jag har lärt mig att vi har bara ett liv, det finns inget mer. Min son är inte hos sin pappa eller farmor.... Han är borta för alltid. Ditt barn ska aldrig förlåta dig om du har såna tankar. Du tar inte slut bara på ditt liv, runt dig finns folk som kommer att lida oerhört mycket. Förstör inte deras liv också. Och glöm inte att ditt barn som lever behöver dig. Ta detta på allvar och sök hjälp direkt på lasarett . OM VI FÖRSVINER, FÖRSVINER FÖR ALLTID!!!
Glöm inte ditt barn lever , men inte mitt!