Vi som satsar på ett jul barn!
Välkomna alla nya :)
Välkomna alla nya :)
Råkade precis ta en Ipren då jag hade sån huvudvärk, tror ni det är någon fara om jag skulle vara gravid? Är på ÄL+2
Jag som lovade mig själv att inte känna efter för mycket och leta symptom denna månad har nu fått för mig att mina bröst ömmar, trots att jag bara är på äl+7. Det är som gjort för att bli superbesviken när sen mensen hälsar på. Men kan inte riktigt låta bli att hoppas
Välkommen! Är det ditt första barn? Ja, det är jätte svårt att låta bli o testa man vill ju bara se det här strecket. Symptom får man ju ofta. Jag hade symptom förra månaden också, dessvärre insåg jag ju sen att det va mensvärk. Ja, då har du en lång väntan framför dig. Själv har jag bim på torsdag ungefär. Så vi får hoppas att mensen håller sig borta.
Kunde inte hålla mig från att testa nu... Men det visade inget. Så tror definitivt mensen är på gång, för det värker väldigt mycket.
Haft jättesvårt att sova inatt och känns som jag har mensvärk...så troligtvis är mensen på gång. Känner inget som skulle kunna vara tecken på graviditet.
Förstår känslan att det känns hopplöst. Fastän jag vet att det normala är 7-8 månader, så är detta försök 4....ett försök mer än det tog med första barnet. Tre försök mer än det tog med andra barnet. Börjar tänka att jag kanske blivit för gammal.
Orkar inte ha det här tvångs sexet mer, det är faktiskt inte det minsta kul.
Tycker "mensvärken" jag har känns väldigt annorlunda och väldigt mycket mer än annars, så jag hoppas ju såklart på ett plus ändå. Är ju ändå några dagar kvar till bim...
Då kom mensen igår. Var helt säker på att det tagit sig den här gången men icke. Det känns hopplöst mellan varven och ibland blir man helt uppgiven men vi går in på försök nr 15 och vi hoppas på en januaribebis istället. Har brutit ihop totalt och kommit tillbaka flera gånger och känner mig peppad inför nästa försök. Nån gång blir det vår tid igen. Det har sin charm att få längta så mycket som vi fått göra nu. Vårt första (och enda) barn blev till på andra försöket så vi var inte beredda på att det skulle bli så otroligt svårt med 2an. När det väl är dax kommer jag inte klaga på några gravidbesvär, bara vara tacksam hehe :) lycka till allihopa hoppas jag inte behöver möta er i januaritråden ;)
Då blir det ingen bebis för oss detta året. Bim imorgon. Tempen har sjunkit och jag har mensvärk och fick nu ljusrosa på pappret. Mens på ingång.
Men lycka till ni andra
Vad tråkigt, vi har ingen tur med plussen nu.