• linnsanbelle

Vi som satsar på ett jul barn!

Vad roligt, är ny här och jag och killen är precis i gång med babyverkstaden. ÄL 15/4och BIM 24/4 så blir ett tidigt januaribarn om det väljer att fastna på första försöket.

Vi har varit tillsammans i snart 10 år, precis köpt hus och känner att vi e redo NU NU NU.. Men det återstår att se om några veckor

• linnsanbelle
    Kolan91 skrev 2015-04-17 17:29:36 följande:

Fick min mens idag så det blir att satsa på ett januarimirakel! Solig

Kämpa på! Kram
  • linnsanbelle
    Kolan91 skrev 2015-04-17 18:03:00 följande:

Tack!

Hur går det för dig? Glad

Första försöket nu denna månad.. Har nog lite tidigare ÄL än vad appen säger (har inte kört med stickor eller så) men jag tror och hoppas ja prickade in den rätt och borde ligga på ÄL+5. Men Bim-13 så det är en lång väntan :)
  • linnsanbelle

Grattis!! :)

Hade du några symptom över helgen?

Skånetjej01 skrev 2015-04-20 10:56:32 följande:

Ja, där satt den

• linnsanbelle

Wow så häftigt! Grattis till dig också!

Vad har du haft för symptom?

Karin23 skrev 2015-04-20 16:58:27 följande:

Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!

• linnsanbelle
    Karin23 skrev 2015-04-20 20:22:16 följande:
    Alltifrån halsbränna, öm ont i hela ryggen hela dagarna, täppt, finnig, trött hela dagarna, dålig kondis och andfådd,hungrig tätt inpå ofta,molande värk i magen hela dagarna, humöret och gråt,lite öm i bröst och törstig ofta jag som aldrig är törstig. Men nu är det värt det:)
    Haha oj det var värst! Helt klart värt det i slutändan. Jag känner ingenting, mår som ja bukar :P
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!