• snartsommar

Vi som satsar på ett jul barn!

Hej! Jag har skummat igenom tråden nu och hoppar gärna in här. Grattis till alla som plussat! Jag hade äl 27e eller 28e mars och tror det var bim igår eller idag. Hade kraftig mensvärk i måndagskväll och tisdagmorgon , sedan molvärk och lite illamående efter det. Vi kunde inte låta bli att testa i onsdags eftermiddag då jag haft så kraftiga känningar dagarna innan. Testade negativt med clear blue digital då och gav upp hoppat. Nu går jag här med molvärk och illamående igen några dagar senare och börjar få upp hoppet igen. Det här är andra året i rad vi försöker med ett decemberbarn. Efter 14 månaders besvikelser så kvittar det totalt vilken månad barnet kommer. Om det här skulle vara en graviditet och jag skulle gå över lika många dagar som med första barnet borde pyret komma på självaste julafton om jag räknat rätt. Tycker förrästen mina bröst blivit större men de ömmar inte direk

• snartsommar

Då kom mensen igår. Var helt säker på att det tagit sig den här gången men icke. Det känns hopplöst mellan varven och ibland blir man helt uppgiven men vi går in på försök nr 15 och vi hoppas på en januaribebis istället. Har brutit ihop totalt och kommit tillbaka flera gånger och känner mig peppad inför nästa försök. Nån gång blir det vår tid igen. Det har sin charm att få längta så mycket som vi fått göra nu. Vårt första (och enda) barn blev till på andra försöket så vi var inte beredda på att det skulle bli så otroligt svårt med 2an. När det väl är dax kommer jag inte klaga på några gravidbesvär, bara vara tacksam hehe :) lycka till allihopa hoppas jag inte behöver möta er i januaritråden ;)

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!