• Erik92

En äldre dam

Hej jag heter Erik 22 år gammal och jag tänkte berätta min historia.

Jag har som alla andra killar växt upp med en press att fixa tjejer i klassen eller tjejer som är populära i skolan. Men jag känner inte att jag fastnar på samma tjejer som alla andra av mina vänner gör. Jag har länge känt att jag vill ha en äldre dam...

Jag har aldrig vågat erkänna det här för mina vänner eftersom att jag är rädd för att de ska tycka att jag är konstig, men det är en annan historia. Är det någon här som har haft erfarenhet att träffa någon äldre eller yngre? Hur är det och var kan man träffa någon?

• Svar på tråden En äldre dam
  • eber4

Du kanske skulle prova att gå till statshotellet och bekanta dig med några galanta damer?

• Anonym (L)
    Erik92 skrev 2015-03-14 02:41:37 följande:

Hej jag heter Erik 22 år gammal och jag tänkte berätta min historia.

Jag har som alla andra killar växt upp med en press att fixa tjejer i klassen eller tjejer som är populära i skolan. Men jag känner inte att jag fastnar på samma tjejer som alla andra av mina vänner gör. Jag har länge känt att jag vill ha en äldre dam...

Jag har aldrig vågat erkänna det här för mina vänner eftersom att jag är rädd för att de ska tycka att jag är konstig, men det är en annan historia. Är det någon här som har haft erfarenhet att träffa någon äldre eller yngre? Hur är det och var kan man träffa någon?

Vad räknas som "äldre dam" enligt dig? Jag har erfarenhet av yngre killar, är ihop med en tio år yngre nu. Dock så tycker inte jag att tio år är nån extrem åldersskillnad.
  • Bobby Clarke

Testa ett äldreboende i din närhet?

• Anonym (haha)
    Bobby Clarke skrev 2015-03-14 12:23:41 följande:

Testa ett äldreboende i din närhet?

HAHAHA asså pass. Klockren skämt;)
  • Fröken Hepburn

Alltså, vad tänker du dig är en äldre dam? Snackar vi 60-65 åringar så kan lekparken vid 15 vara ett ställe. De i den åldern som är pensionärer kan man hitta där rastandes sina barnbarn.

Menar du kvinnor på 35-50 uppmanar jag dig att sluta skriva äldre dam. Du kommer aldrig få ligga då.

• Cougar

Alla dras vi till olika saker i livet.Vem bryr sig om vad alla andra tycker är rätt eller fel..Jag träffar endast killar som är runt 20 år yngre än mig och tänker så fortsätta..sen är dt klart vad man söker i dt hela..toyboy varianten är väl att föredra..:)

• Bobby Clarke
    Cougar skrev 2015-03-14 13:11:54 följande:

Alla dras vi till olika saker i livet.Vem bryr sig om vad alla andra tycker är rätt eller fel..Jag träffar endast killar som är runt 20 år yngre än mig och tänker så fortsätta..sen är dt klart vad man söker i dt hela..toyboy varianten är väl att föredra..:)

Sen beror det ju på i vilken ålder du är själv? Är du 35 så känns det rätt sunkigt om man räknar ner 20 år!
  • Anonym (lis)

Prova bodycontact. Jag är 50+ och har träffat flera unga älskare där. Det är inte så ovanligt att yngre män vill ligga med mogna kvinnor.

Lycka till!

• Anonym (tycker)
    Anonym (lis) skrev 2015-03-17 11:29:04 följande:

Prova bodycontact. Jag är 50+ och har träffat flera unga älskare där. Det är inte så ovanligt att yngre män vill ligga med mogna kvinnor.

Lycka till!

Det är inte så ovanligt att mogna kvinnor vill ligga med yngre män heller.
Svar på tråden En äldre dam