Riktiga symtom eller bara Lutinus??
Är det någon som tar lutinus nu 2021 och har ont i magen? Är det vanligt??
Är det någon som tar lutinus nu 2021 och har ont i magen? Är det vanligt??
Jag får ont i övre delen av magen. Lite som när man har ätit asmycket o det bara trycker fast bara på den övre delen.
Har inte haft ont idag (peppar, peppar). Hur länge har du tagit lutinus?
Hej! Jag hoppar in här. Är gravid i vecka 9 efter FET och har tagit Lutinus sedan insättning. Senaste två veckorna har jag varit konstant illamående och kräks flera gånger per dag. Funderar över hur mycket av illamåendet som kan bero på Lutinus och om jag borde prova att trappa ned.
Ni som har tagit Lutinus under första veckorna av graviditet. Vilka symtom hade ni?
Jag hoppas så på det men inte varit på vul ännu så vågar inte hoppas på något. Flera MA tidigare men aldrig mått så illa. Ja, jag tar fortfarande tre. Hur länge ska du ta dem och hur länge har du tagit två per dag. Grattis till graviditeten :)
Jag är 34, min första äl.stimulation. Efter FSH och LH sprutor har jag tagit nu Lutinus i två veckor, alla möjliga biverkningar i början, yrsel, illamående, ont i bröstet, tråkigt humör, magbesvär.... men sedan efter en vecka blev det bättre.....idag är sista dag (dag 16 efter ÄL) inga mens än och graviditetstestet är neg. :( hur många dagar efter behandling med Lutinus kan man testa? Kan det vara en falsk neg? Kan mensen komma samtidigt med behandlingen eller måste man sluta med den först
Nej, vi gjorde FET. Var på ultraljud i torsdags och allt såg fint ut så nu är jag lite lugnare :) Lycka till på ditt vul! Det är ju så väldigt olika hur mycket symtom vi känner.