Inlägg från: MakeitHappen |Visa alla inlägg
  • MakeitHappen

BF November 2015

För fyra månader sen fick vi missfall... Nu äntligen fick vi plus på stickan! :)

BF 7 /11  :)

• MakeitHappen

Grattis till alla som plussat :)

Får man fråga var ni är ifrån?  Någon runt Varberg kanske ? :)

• MakeitHappen

En undran bara. vad diskuterar ni i Fb gruppen.... För blir det mer diskussion där än här eftersom allt prat här handlar om fb-gruppen? :)   Bara undrar om jag också ska bli medlem där eller om det än så länge räcker att vara här :)

• MakeitHappen
    77michelle skrev 2015-03-07 18:53:38 följande:

Hoppas det kommer fortsätta vara fart i den här tråden trots Fb. Har inte Fb nämligen...

Det hoppas jag med. för känner att jag vill inte gå med i fb gruppen än pga det känns för tidigt. 
  • MakeitHappen
    Fliickan89 skrev 2015-03-08 09:50:18 följande:

När kommer ni berätta för alla att ni är gravida? Är rädd att berätta tidigt för missfall risken . Med sonen berätta vi direkt med pluset , V 4 . De flesta väntar efter V 12 o med Ultraljudet. Frågan är om man kan hålla sig vill nu ju ????

Jag har berättat för några stycken pga vi hade missfall i november så vissa vet om att vi försöker så kunde inte hålla mig med att berätta att vi äntligen lyckats plussa :)   men med familjen vill jag vänta, vill överraska dem sen på nått kul sätt när det blivit mer säkert att den vill stanna kvar :)
  • MakeitHappen
    iceball skrev 2015-03-20 08:18:08 följande:

Hoppar in här, och hoppas att jag denna gång kan stanna kvar i en bf-grupp :)

Jag har en femåring och två mf bakom mig, det senaste i Januari i år. Idag ska jag till en privat gyn så vi får se om hon gör ett vul. Har jag räknat rätt är jag i 5+2 idag.

Grattis :)
  • MakeitHappen
    Fluff77 skrev 2015-03-19 15:53:37 följande:

Hej! Var på vul idag. Jag har ju haft småblödningar ett tag. Läkaren såg ett fint tickande hjärta. "Men det är på tok för litet" så jag kan inte mäta det. Du är i vecka 5. Sa hon. Wtf! Jag vet ju när jag testade pos o när ja hade sista mensen. Nu blir jag orolig för att d ska va nåt fel när det är så litet. Kom tillbaka om 3 veckor så får vi göra ett nytt försök sa hon. Lyckades få till ett besök nästa vecka istället. Oron minskade ju inte alls....

Ojdå!!
    Men utgick hon inte från när du hade din mens... hoppas verkligen på det bästa!!! förstår att oron inte alls minskar!! :(
  • MakeitHappen
    Fluff77 skrev 2015-03-20 09:40:11 följande:
    Ja hon frågade vilken dag som bar sista mens men hon kollade ingen snurra lr så. Fick tid på torsdag men funderar på att boka ett privat
    Du ska göra det som känns bäst för dig! :) fast torsdag är ändå snart. kolla de först så kan du se. hon kankse ändrar tillbaka det ju :)
  • MakeitHappen

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Svar på tråden BF November 2015