Inlägg från: sockersöt85 |Visa alla inlägg
  • sockersöt85

BF November 2015

Nu vågar jag också gå med efter positivt på digitalt test! Fick ett tidigt missfall i januari, mensen har inte kommit tillbaka efter det, så lite svårt att veta när BF är men enl appen 7/11, sen blir jag nog framflyttad gissar jag! Denna gången känner jag mig väldigt gravid, kanske en del psykiskt med, men är iaf illamående av och till, ömma bröst o mensvärk. Jag har en son som är född 2010 och två bonus barn i tonåren. Detta är så otroligt spännande, nu måste den lilla hålla sig kvar i magen ????

Gosse 100108 BF 151006
  • sockersöt85

Åh nu har jag gjort mig själv orolig, tog en sticka i em för jag ville se att det blev starkare plus, tyvärr är det lika svagt som för två- tre dagar sedan, egentligen bara ett spökstreck men jag har mkt symtom, känner mig verkligen gravid o det digitala var positivt 1-2 veckor stod det. Tror ni jag vågar hoppas? Jag hade ju ett missfall för sex veckor sen, då blev testen svagare o jag småblödde, nu tyckte jag allt kändes bättre... tills jag testade!

Gosse 100108 BF 151107
  • sockersöt85

Ellami, tack för snabbt svar, jag är väl lite nojig efter förra ma, sen vet jag inte riktigt när min bim skulle va denna månaden, gissar på att den kanske skulle va nu i dagarna så då är ju bf den 7/11 missvisande, hänger upp mig på det tror jag. Ska ringa bm i morgon, då jag har ett cellprov inbokat den 18/3, vet inte om dom kan ta det om det nu är ett litet frö därinne? Kanske kan bm lugna mig lite Hur mår ni tjejer?

Gosse 100108 BF 151107
Svar på tråden BF November 2015