Etta skrev 2015-03-21 20:09:49 följande:
Tack tjejer, så goa ni är! Men vilket omtumlande dygn jag har haft! Efter en eftermiddag igår med kraftiga blödningar, en natt fylld av gråt o knappt någon sömn och sju timmar idag på gynakuten fick vi till sist komma in och får se att vårt lilla embryo lever och pickar med hjärtat som det ska! Helt otroligt! Var så säker på att allt var kört. Dock fortfarande orolig då jag efter undersökningen fått en ny kraftig blödning , vilket gynekologen iofs tror beror på själva undersökningen men känns ju inte roligt att blöda! Nu ska jag försöka smälta allt som hänt... Puh.
Fy, vilket hemskt dygn, vilken mardröm. Så skönt att allt gick bra! hoppas du har sovit något inatt.
Asams5 skrev 2015-03-21 21:06:05 följande:
Vet inte om det blir nån koll innan. Hoppas ju det. Men verkar inte som det hör till deras rutin. Men kommer ju gå åt av oro innan RUL annars. Hur blir det för dig? Gissar ju att sånt skiljer sig beroende på var man bor i landet.
Hm, det kanske är så. Det enda jag vet i dagsläget är att vi ska på ett till vul på fredag 27/3, tiden vi hade fått från början. Sedan ska vi på hälsosamtal 1/4.
Jag frågade läkaren jag hade i torsdags om vad som kommer att hända, hon hade lite dålig koll på just det. Däremot trodde hon vi skulle få lite extra koller tack vare alla misslyckade försök samt MA vi har bakom oss, bara för att lugna mig och även för att det är två. Men som sagt vi får se, besked får jag kanske från barnmorskan sen.
Jag kommer som sagt oxå oroa ihjäl mig om jag ska vänta från v 9 till rul! Usch!