• Angdev

BIM Mars 2015

Hänger på här.

Försök nr 2.
    35 år gammal
    Har en son på ca 7 månader sedan innan.

Använder samma metod som vi blev gravida med sonen. 6 på dag 8 och sedan varannan dag fram till + på ÄL-test, då blir det 6 3 dagar på raken.
    Vi fuskade lite denna månad så därför tog det sig inte, tyvärr. Är ingen fan av schemalagt 6 men....

• Angdev

Har BIM den 14:e och jag kan säga att jag är mycket mer nervös denna gång att det inte ska ta sig än jag var när vi blev gravida med sonen.... Har bebis på hjärnan konstant nu :)

• Angdev
    lindalo86 skrev 2015-03-09 21:36:02 följande:
    Jag tycker också att det är värre denna gång. Mellan äl och bim mår jag inge vidare. blir nere, nervös och tänker på det HELA tiden. Vill att det ska ta så fort som möjligt nu för det är inge kul att må så här.
    följ mig på http://davardetdagsigen.blogspot.se/ bim ca 23:e
    Va skönt att höra att jag inte är den enda :)
  • Angdev
    lindalo86 skrev 2015-03-09 22:27:48 följande:

hjälper ju inte direkt att typ hela bekantskapen ska ha andra barnet just nu. ett par vänner skulle få tredje men det blev tvillingar.

Nä det är verkligen något galet på G. Tror under den senaste månaden har fått 5! graviditetsbesked. Var det något skumt (typ strömavbrott) som hände för drygt 12 veckor sedan ;)
  • Angdev

BIM idag, testade imorse. Negativt.... besviken såklart. Tills jag såg att jag använt ett test från förra graviditeten. Bäst före: 2014-09. Så det var en liten tröst att kanske mensen inte kommer. Jaja, hurrar inte högt förrän + på stickan och total avsaknad av mens...

• Angdev

BIM +1 idag, negativt test imorse. Tänker att mensen är försenad...så blir man inte så besviken. Dock har min mens aldrig varit försenad om jag inte varit tex sjuk. Men nu är jag inte sjuk så lite hoppas man på att jag är låghormonare :)

• Angdev
    HCS skrev 2015-03-15 14:23:03 följande:

Här är det bim-6 idag och tiden går såå segt! När skulle ni våga testa?

Känner förvånansvärt lite pms också, kan det vara positivt? Det ända jag märkt är att jag fått finnar, vilket bara brukar vara precis innan mens, någon som varit med om liknande?

Det är så himla individuellt när man kan testa. Med förra barnet plussade jag BIM-2, idag är jag BIM+1 och får ff negativt.
  • Angdev

BIM+2 och jag vet inte vad jag ska tro. Negativa test, använder billiga-testers. Plussade med dom förra graviditeten så hade normalt litat på dom men nu börjar jag näst intill tvivla på dom. Hur känsliga är dom för att urinen inte har rumstemperatur?

Svar på tråden BIM Mars 2015