• sandishhh

IVF 2015 Malmö

Fortfarande molande värk och typ ilningar längst vänsterbenet och små hugg i tjejmagen, ska man ta det som posetivt? Någon mer?

• sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-24 15:42:56 följande:
    igår övergick min mensvärk till smärta i ljumske, ena delen av rumpan och benet.. skumt.. idag tycker jag mig känna lite molvärk igen
    Var bara tvungen att googla ???? men tydligen vanligt man känner så i början på en graviditet... Men vågar inte hoppas för mycket, nu på em har det huggt och som träningsvärk, men kanske kroppen som gör plats för ett ägg/foster ;)
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-24 17:45:00 följande:
    Haha har oxå googlat.. man är ju knäpp! Fick veta idag att vi fått ett ägg till frysen. Hade hoppats på fler men men.
    Vad kul att det iaf blev ett, skickade dem brev då?
  • sandishhh

När kan man tidigast testa ? :p vet inte om jag vill tjuvtesta men vill veta nu nu :p

• sandishhh
    Libra1 skrev 2015-03-24 19:10:19 följande:
    Svårt att hålla sig. Jag har fått plus på rd9 med ett 2-dagars. :)

Vilken dag är du på idag?
    Denna omgång? Man räknar från när man satte in det va? fick tillbaka ett 2 dagars i fredags så rd 5 nu va? får vänta iaf tills sprutan är ute ur kroppen vilket den är på torsdag :) vill dock inte bli besviken om där är ett pluss och sen blir det inget på själva testdagen :/
  • sandishhh
    sandishhh skrev 2015-03-24 20:05:29 följande:
    Denna omgång? Man räknar från när man satte in det va? fick tillbaka ett 2 dagars i fredags så rd 5 nu va? får vänta iaf tills sprutan är ute ur kroppen vilket den är på torsdag :) vill dock inte bli besviken om där är ett pluss och sen blir det inget på själva testdagen :/
    Menar om du fick plus denna gång :)
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-24 21:29:00 följande:
    Ja de skickade brev smile1.gif
    Då borde vi få besked snart med då:)
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-24 21:31:48 följande:
    Jag tänkte vänta till iaf lördag. Då är det rd10.
    Ja det låter ju vettigt, så det inte blir alldeles för tidigt. Hur känner du dig?
  • sandishhh
    Libra1 skrev 2015-03-24 22:29:10 följande:
    Jag räknar dagen efter ET som dag 1. Tror du tidigast kan få plus med ett 2-dagars på rd9. Så testa inte för tidigt och bli besviken. Även om det kliar i fingrarna. smile5.gif
    Får se om jag testar söndag då :p
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-24 22:33:35 följande:
    Joo bra. Lite molande värk och svullna bröst. Men annars pigg smile1.gif sj?
    Samma, lite molande värk, trött, och lite stickande känslor nertill.
Svar på tråden IVF 2015 Malmö