• Coocoo

IVF 2015 Malmö

malinostrom skrev 2015-03-23 17:17:07 följande:

Jag hade molande värk (typ som mensvärk) som kom och gick från fem dagar efter insättningen.

Jag har varit i Köpenhamn idag för ett ultraljud. Allt såg jättebra ut och man hittade en liten böna på 8,5 mm. Det var förtidigt att se ett hjärta och ska dit igen om två veckor.

Åhh! Vad underbart! Blir nästan lite gråtfärdig!
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-24 14:08:51 följande:

Fortfarande molande värk och typ ilningar längst vänsterbenet och små hugg i tjejmagen, ska man ta det som posetivt? Någon mer?

igår övergick min mensvärk till smärta i ljumske, ena delen av rumpan och benet.. skumt.. idag tycker jag mig känna lite molvärk igen
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-24 17:03:56 följande:

Var bara tvungen att googla ???? men tydligen vanligt man känner så i början på en graviditet... Men vågar inte hoppas för mycket, nu på em har det huggt och som träningsvärk, men kanske kroppen som gör plats för ett ägg/foster ;)

Haha har oxå googlat.. man är ju knäpp! Fick veta idag att vi fått ett ägg till frysen. Hade hoppats på fler men men.
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-24 18:46:44 följande:

Vad kul att det iaf blev ett, skickade dem brev då?

Ja de skickade brev
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-24 18:47:57 följande:

När kan man tidigast testa ? :p vet inte om jag vill tjuvtesta men vill veta nu nu :p

Jag tänkte vänta till iaf lördag. Då är det rd10.
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-24 22:15:07 följande:

Ja det låter ju vettigt, så det inte blir alldeles för tidigt. Hur känner du dig?

Joo bra. Lite molande värk och svullna bröst. Men annars pigg sj?
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-25 15:09:34 följande:

Inbillar mig att pm det finns en liten inne i magen så har den det extra varmt och gott :p skulle städa huset och blev helt slut efter att gjort nedervåningen , och det är bara vardagsrum och kök där ;) vad ger crinone egentligen för biverkningar ?

Haha vi pratar också hemma som om den redan finns där. Börjar bli alltmer orolig dock. Ena dagen tänker jag att det absolut kommer att gå, sedan nästa dag tänker jag att allt känns precis som när jag gick på pergotime massa gånger och ändå kom mensen.
  • Coocoo

Fusktestade idag på rd8.. negativt.. jag hatar denna väntan! Känns som det inte kommer gå har mensvärk till och från..

• Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-26 18:23:39 följande:
    Kan vara i tidigaste laget också så ge inte upp än. tydligen vanligt att ha mensvärk med. Tänkte testa nästa vecka när det gått 14 dagar efter äp
    Aaa.. kanske också skall vänta så länge. Tänkte testa på lördag på rd10.. men kanske väntar längre.. får se hur jag känner. Jag vill så gärna att det skall gå. Så trött på att vänta, vänta och vänta. Redan väntat på bebis i 2,5 år ju :(
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-26 18:42:26 följande:
    Usch ja tiden står helt stilla. Men tappa inte hoppet än. När är din bim?
    Jag vet inte riktigt min bim eftersom jag haft oregelbunden mens :-/
  • Coocoo
    sandishhh skrev 2015-03-26 19:39:31 följande:
    Ah ok :/ men inga röda flytningar än insikte va?
    Nopp...men när jag ätit pergotime har det dröjt ca 18 dagar efter ägglossning innan mens... så kanske blir samma nu
  • Coocoo

Nej ingen mens. Just nu har jag inga symptom alls. Hur går det för dig?

sandishhh skrev 2015-03-28 20:22:10 följande:

Kommit någon mens?

• Coocoo
    Nifesoj skrev 2015-03-29 20:18:41 följande:

Har inte skrivit här på ett tag för fick mensen och negativt så vart lite ledsen. Men har 2 försök kvar så väntar nu på att mensen ska komma så jag kan börja ta nässpray dag 21 och hoppas att det funkar denna gången. Eftersom att inga frystes ner när vi gjorde första. Kramis

Vilken dag kom din mens på?
  • Coocoo
    Libra1 skrev 2015-03-30 13:34:39 följande:
    Jag kan inte lägga till dig på Bloglovin. Märkligt!!! :-/
    Hmm konstigt.. ingen aning om varför :)

Btw kommer jag få mens när som helst. Min temp har sjunkit rejält över natten vilket för mig betyder garanterad mens.  Så får ladda om på nytt.
  • Coocoo

Jag påbörjar ny behandling om 16 dagar. Börjar då med primolut-nor för att framkalla mens. Hoppas att vårt lilla frysta ägg är bra!

• Coocoo

Jag har beställt sådant babyklister från Danmark mu. Tror det hette fructus femina. Värt att testa iaf

Svar på tråden IVF 2015 Malmö