IVF 2015 Malmö
Återföring imorgon 3 befruktade ägg blev det, hur många har ni haft?
Jag hade 6 befruktade av 13 st ägg
Återföring imorgon 3 befruktade ägg blev det, hur många har ni haft?
Vad många ägg ni fick. :) hoppas en av dessa 3 är ett starkt ägg som klamrar sig fast :)
Jag är extremt nojig. Tror jag gjort 10 graviditetstest de senaste dagarna och alla visar positivt. Jag hade ju en liten blödning i måndags som sedan avtog på kvällen och jag har inte haft fler under veckan. På morgonen i onsdags tog jag ett vanligt graviditetstest och ett digitalt. När det vanliga visade ett väldigt svagt plus och det digitala fortfarande visade gravid 1-2 fick jag lite panik och tänkte att nu är det kört. Jag gjorde nya test på eftermiddagen och då var strecken starkare plus att det digitala visade gravid 2-3. Troligen har jag högre koncentration hcg på eftermiddagen än på morgonen. Efter detta lugnade jag ner mig något dock blev det kortvarigt och tog ett test i morse som var starkare än det jag tog i onsdags både det på morgonen och eftermiddagen. Jag tycker det är jättejobbigt och längtar tills jag varit på vul.
Symptom har jag väl inga direkt mer än fortsatt känsliga bröstvårtor, lite ont i tandköttet och gasig i magen
Jag ska på läkarbesök inför ivf i mitten april. Så orolig att det inte ska fungera...
Hur har ni gjort på jobbet? Hur många dagar har ni behövt vara hemma. Min gyn säger att fk inte kommer godkänna sjukskrivning. Men kommer ju va tvungen att va hemma iaf ett par dagar... så orolig att jobbet ska krångla...
Lycka till alla!
Jag ska gå privat. Hur snabbt efter läk besök kunde ni komma igång med ivf?
Vi gör med provat via nordic ivf, vi var på läkarbesök den 3 mars och kunde börja direkt då de inte hade kö :)
En liten fråga fastnar ägget sämre om man inte gått på crinonen?
Tar också bara en gång in dagen helt ok ön så länge dock :) är det någon som vet när ägget fäster?
Jag har börjat känna mensvärk. Känner mig orolig
Läst det tydligen är väldigt vanligt att känna lite värk bär ägget ska fästa, så ci hoppas det inte är mens på g.. När har du bim?