• malinostrom

IVF 2015 Malmö

sandishhh skrev 2015-03-17 00:00:51 följande:
    Ja vila nu och rå om dig själv och fostret :)
    Tack både Coocoo och sandishhh. Jag är så nojig att något ska vara fel och har självfallet googlat en massa som man definitivt inte ska. Ska försöka tänka på annat under dagen.

Det var inte såhär jag ville berätta för min chef. Han har känt till hela processen och varit väldigt stöttande men att behöva ringa och säga att jag är gravid men läkaren har sjukskrivit mig kändes inte så optimalt.

För övrigt har jag ingen blödning idag, varken brunt, rosa eller rött.
  • malinostrom
    Coocoo skrev 2015-03-17 11:39:50 följande:
    Haha du är precis som jag. Googlar allt! Inte bra!

Förhoppningsvis har din chef överseende. Din hälsa och ditt barn är viktigast :)

Fick idag veta att 5 av mina ägg befruktats. Imorgon får jag veta dag för återföring :)
    Vad kul. Håller tummar och tår
  • malinostrom

Tog dessa test precis. Ska försöka att sluta noja mig nu. Ska tilläggas att jag varit på toa 45 minuter innan testen togs.

• malinostrom
    Coocoo skrev 2015-03-18 21:17:47 följande:
    skönt att det inte bara är jag smile1.gif har förresten satt in ett ägg nu smile1.gif
    Åhh så kul
  • malinostrom
    Coocoo skrev 2015-03-18 22:13:38 följande:

rute=75030215][quote-nick]malinostrom skrev 2015-03-18 21:52:10 följande:[/quote-nick]Åhh så kul [/quovil

Vilken ruvardag testade du på Malin?
    Jag testade på ruvardag 10 (ET=0) och då var det 14 dagar sedan jag tagit ovitrelle-sprutan (den kan ge ett falskt positivt i upp till 10 dagar)
  • malinostrom
    sandishhh skrev 2015-03-19 12:01:57 följande:

Återföring imorgon 3 befruktade ägg blev det, hur många har ni haft?

Jag hade 4 befruktade av 5
  • malinostrom
    sandishhh skrev 2015-03-20 12:34:30 följande:

Sådär nu ruvas det för fullt :) läkaren sa det var ett skolexempel och nästan så man ville ha ägget i skolböckerna, känns lite posetivt iaf :)

Vad kul. Håller tummarna för dig