• malinostrom

IVF 2015 Malmö

Coocoo skrev 2015-03-12 20:46:33 följande:
    Jag läste i någon annan tråd om en tjej som hade sådär men hon var gravid ändå smile1.gif Vilken dag är du på nu?
    Jag är på ruvardag 8-9. Jag håller tummarna för att jag är gravid ändå.
  • malinostrom

Flytningarna har ökat något idag men fortsätter att vara bruna. :-/

Har ingen mensvärk alls. Jag brukar alltid ha mensvärken från helvetet.

Mina bröst brukar göra ont från ägglossningen tills att mensen börjar. Jag har fortfarande ont i båda brösten.

Vågar inte testa. Ska försöka hålla mig till måndag.

• malinostrom

Är lite nojig. Tog ett nytt test idag iofs nu på eftermiddagen och jag hade nyligen varit på toa. Testet är fortfarande positivt men oj så svagt.

• malinostrom
    Coocoo skrev 2015-03-15 18:09:52 följande:
    Sa jag juu! smile1.gif men förstår din nojja! Hoppas jag har samma tur som dig! Plockar ägg imorgon ju..
    Håller tummar och tår för att det ska lyckas för dig
  • malinostrom
    sandishhh skrev 2015-03-15 20:41:27 följande:

Blä sist fick kag inga märken alls nu är magen helt blåslagen :/ phpYWht1m56828.jpg

Känner igen det där. Hade både blåa och gula blåmärken :-/
  • malinostrom
    sandishhh skrev 2015-03-15 22:10:37 följande:
    Magen är så svullen och hård så vet i tusan var jag ska sticka längre :) men så värt det i slutänden :)
    det är absolut värt det.
  • malinostrom
    sandishhh skrev 2015-03-16 09:42:05 följande:
    Så kul det lyckades första gången :) men om du nu köpte paket får man betala hela summan ändå?
    Ja, man måste betala hela summan ändå. Det som är bra att kontraktet bryts först när jag fött ett barn.

Blödningen som jag haft avtog i morse men ökade igen när jag vid lunchtid skulle gå till jobb. Det kom då en del färskt blod och jag blev orolig för att jag fått missfall. Ringde läkaren som bokade in ett ultraljud idag. De kunde se att slemhinnan var 10 mm tjock och att den är jättefin. Ett foster kan man inte se såhär tidigt utan ska dit igen på måndag för ytterligare ett ultraljud. Fram tills dess är jag sjukskriven och ska ligga ner så mycket som möjligt.
Svar på tråden IVF 2015 Malmö