• Coocoo

IVF 2015 Malmö

sandishhh skrev 2015-03-04 00:47:42 följande:
    Spolade du aldrig äggledarna när dem utredde dig? Min gynekolog ville det även om det inte var obligatoriskt . Men om du nu gått på det 9 gånger utan resultat så borde dem jublar överväga att spola kan man tycka :/

Nej, eftersom de menade att då det ej tagit sig på så många behandling så kommer det att bli IVF oavsett om det är stopp eller inte. De tyckte det var onödigt att utsätta mig för spolning då. Så på något sätt måste ju äggen kunna tas ut även om  det är stopp.. men hur?
  • Coocoo
    Fröken Smilla skrev 2015-03-04 12:24:06 följande:
    Hej! Har läst tråden och tänkte att jag kunde hjälpa dig med info :) man plockar inte äggen via äggledarna utan genom en spruta genom slidväggen, så du behöver inte oroa dig ifall det skulle vara stopp.

Lycka till med allt!
    Oj.. vad bra.. samtidigt som jag blev väldigt nervös nu :-O Jag trodde de gick med en spruta upp till livmodern genom livmoderstappen.
  • Coocoo

Åhh vad häftigt! ! hoppas verkligen att det fäster! Jag hoppas på äggplock nästa vecka

• Coocoo

Själv var jag på ultraljud igår. Ska dit på måndag igen och då bestäms dag för äggplock

• Coocoo
    malinostrom skrev 2015-03-08 15:11:45 följande:

Jag tror jag håller på att bli galen. Känner mig febrig, trött trots att jag sovit 9h i natt och humöret ska vi inte ens tala om. Idag har jag hunnit vara glad, förbannad och gråtit floder. Vet inte om allt beror på lutinus. Sen har jag ett extremt sug efter blåbärskakor. Förstår mig inte på min kropp.

Förhoppningsvis är det graviditet :)
  • Coocoo

Jag har äggplock på måndag. Mina ägg mognar så sakta. Otålig! :-/

• Coocoo

[quote=74994761][quote-nick]sandishhh skrev 2015-03-11 19:21:30 följande:[/quote-nick]Jag kommer ha på Måndag eller Tisdag, för veta på Lördag. Var på ultraljus idag men nejdå självklart var dem inte tillräckligt stora.. sega små ägg ;P[/quote

Hade oxå ultraljud den dagen. . Ser ut att bli 9 ägg

• Coocoo
    malinostrom skrev 2015-03-11 18:47:15 följande:

Mina ägg mognade också långsamt gjorde fem vul totalt innan äggplock.

Hur går det Malin?
  • Coocoo
    malinostrom skrev 2015-03-12 17:20:30 följande:

Tredje dagen med en brunrosa flytning som avtar uppåt dagen. Jag förstår ingenting. Är det mens eller? Jag har ju för mig efter att ha läst i mina papper att mensen vid en ivf kan vara kraftigare än vanligt.

Jag läste i någon annan tråd om en tjej som hade sådär men hon var gravid ändå Vilken dag är du på nu?
Svar på tråden IVF 2015 Malmö