IVF 2015 Malmö
Har med testat idag. Dumt och givetvis när jag druckit massa vatten och kisst 1,5 timme innan. Blev ett svagt plus. Fan att man inte bara kunde hålla sig.
Ska ta ett nytt imorgon på morgonurin
Har med testat idag. Dumt och givetvis när jag druckit massa vatten och kisst 1,5 timme innan. Blev ett svagt plus. Fan att man inte bara kunde hålla sig.
Ska ta ett nytt imorgon på morgonurin
Imorgon är det dags för första sprutan Gondal F, känns så skönt att vara igång :)
Nej ingen mens. Just nu har jag inga symptom alls. Hur går det för dig?
Yepp första sprutan tagen ikväll och har helt förträngt hur Gondal F svider, inte alls skönt tur det går över relativt fort :)
Är det någon av er som känner igen detta. Min mage på morgonen har börjat bli väldigt trög och när den sätter igång att jobba får jag som mensvärk ?
Har inte skrivit här på ett tag för fick mensen och negativt så vart lite ledsen. Men har 2 försök kvar så väntar nu på att mensen ska komma så jag kan börja ta nässpray dag 21 och hoppas att det funkar denna gången. Eftersom att inga frystes ner när vi gjorde första. Kramis
Är på rd 10 idag och fick ljus ljus rosa flytning /blod på pappret idag, borde jag bli orolig? Den molande värken är kvar men mer på vönster sida
Och så kom mensen... Tur vi pker ill. Grekland på söndag.. :) ett försök kvar, mitt problem är ju uppenbarligen att det inte vill fästa/stanna kvar, så borde kanske begära att få mer stöd från ex crinone nu tar jag bara e gång per dag... nej får bli lite paus och försöka igen efter sommaren, sista gratis försöket.. då jävlar ska st funka ;)
Pratade nyss med rmc nästa gång tar dem det frysta ägget och inga hormoner :) och från förra fredagen kom det nya regler att alla frysta ägg blir gratis det innebär om det inte lyckas har vi ett försök kvar som vi gjorde de andra två gångerna, lite goda nyheter :) i och med det inte är något fel på mig så sa hon det bara tar lite längre för vissa personer att lyckas :)
Tråkigt för er att det inte tog den här gången. Håller tummar och tår för att ni ska lyckas nästa gång. Styrkekramar till er
Läste om en ny metod som dem använder sig av i Prag, embryo glue
Jag har beställt sådant babyklister från Danmark mu. Tror det hette fructus femina. Värt att testa iaf
Kunde inte länka till videon
Var på kliniken idag på ultraljud, kommer höja dosen från 150 e till 225 e Gondal F och nytt ultraljud på tisdag och eventuellt äggplock på fredag eller lördag.
Jag hade runt 20 äggblåsor men dem var fortfarande små, så hoppas dem växer till sig med den ändrade dosen. Men skönt man har en lite planering iaf :)