Hur gör ni bisexuella?
Ni har rätt, jag är nog inte så väldigt monogam men har försökt nu i två år och klarat det rätt bra men visst är det tufft ibland. Längtar absolut inte efter andra killar just nu åtminstone. Men just tjejer eftersom jag alltid vetat att jag föredrar dem men knappt fått prova på och det kliar i hela kroppen och bara vill!! Försökt förneka så länge men jag vet inte hur länge till. Men jag vill inte att det ska förstöra vårt förhållande så jag får fortsätta trycka bort det. Egentligen inte ens drömma om det för det gör mig bara mer ledsen. Blir till och med lite avundsjuk när jag ser lesbiska osv. Ja, hag är väl knäpp och dum i huvudet som ens tänker så här men kan inte rå för mina känslor eller hur? Men jag ska verkligen försöka ta bort detta och bara vara nöjd.
Förstår inte hur det kan vara så lätt för andta bara. Även för monogama. Finns det ingen i min sits? Hade jag redan fått vara med tjejer hade det nog känts annorlunda. Förstår ingen?
Och du Haskel är alltid så underbar! Tack för dina ord, alltid lika klockrena :)
Måste nog prata med min sambo men vete tusan vad jag ska säga. Vill ju inte såra honom. Fortsätta förneka är väl mitt enda alternativ. Bara så jobbigt. Blir tokig. Snälla ingen i min sits?!