IVF 2015 ska vi följas?
Har läst om många som inte känt någonting alls och varit gravida ändå så vi håller tummarna att det är så för dig med. Gravsymptomen kanske kommer senare ;)
Läste att du skrev där nere att du fick biverkningar av lutinus. Är det de vaginaltabletterna man tar när man ruvar? Vad är det för biverkningar du har?
Jag var precis på apoteket för att hämta ut mina sprutor men de hade de inte hemma så jag fick återkomma imorgon. Kom lite som en chock att vi trots högkostnadskyddet får betala 2200 kr :/ Trodde det skulle kosta högst 1000 kr. Detta blev vi faktiskt inte ens informerade om, inte ok! Men såklart är vi glada att vi slipper betala 9000 kr (ord-pris) eller stå för IVF själva.
En annan sak jag blev förvånad och osäker över var att de har skrivit ut 2 st doser utav Menopuren. En på 112,5 och en på 600E, fast i min lilla kalender står det att jag bara ska ha en dos på 112,5E varje dag i typ en vecka? Det har de inget sagt till mig om?? Blir så förvirrad nu. Hur vanligt är det att man hämtar ut två olika enheter och kör på båda egentligen? Jag ringde de men självklart så många som ringer nu så telefonsvararen hänvisar att jag ska ringa senare..
Ja, jag har fått biverkningar så som huvudvärk, nysningar, svårt att sova och svullen mage. Men annars känner jag ingenting alls...
Jag fick Gonal-f (sprutpenna) så jag vet faktiskt inte varför dem skrivit ut 2 doser av Menopur :/ Det låter konstigt...
Kram