sowe81 skrev 2015-08-27 08:12:38 följande:
Jag ansluter gärna till den här gruppen. Ska ta o läsa ikapp lite sen.
Min historia: en dotter född 12, har sen aug 13 försökt få syskon och det har slutat med 3ma och 1 mf. Alla ma har stannat nästan samtidigt (8+4, 8+5, 9+0) mf kom V8.
Nu är det 9 dagar sen jag skrapades, blödde inte alls mkt första 3 dagarna sen har det kommit sporadiskt, igår bara brunt. Men igår började jag få ont, som jag har vid äl. Men fortfarande positivt grav-test i tisdags så äl borde det inte vara. Lite orolig att det är kåt annat....
Har påbörjat en akupunktur-kur o skulle få örter där nästa v som ska kunna hjälpa, samt har inbokat besök hos en privat-Gyn som ska vara duktig. Får se hur det blir nästa gång.
Har gått igenom utredning som inte visat nåt förutom något förhöjda ths men deg har jag fått bukt på sen i höstas så inte dör problemet låg denna ggn fick även innohep, en typ av blodförtunnande denna ggn som skulle förebygga proppar, men gick ju ändå inte...
Börjar kännas hopplöst men samtidigt vill vi så gärna ha minst 2 barn så att ge upp finns inte. Vill ju att lilla tjejen (som blir 3 på lördag) ska gå ett syskon.
Hej och välkommen till gruppen.
Usch vad hemskt och jobbigt med fyra missfall. Jag har läst i en annan tråd att en läkare har sagt att får en missfall så får en oftast barn tillslut oxå. Kanske ingen tröst men jag brukar tänka på det. Härligt att ni har en liten skrutt. Fast självklart vill en ha syskon också.
Hoppas att det blir er tur snart.