Inlägg från: Anonym (Fjäril) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjäril)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Hej!

Är gärna med i denna tråd.

Jag beklagar verkligen allas missfall.

Fick MA i vecka 20, upptäcktes på rul. Kom som en total chock. Det var två veckor sedan och jag blöder fortfarande. På SöS sade de till oss att vi kunde försöka igen.

Jag även gått en gång till en kurator och ska dit igen.

• Anonym (Fjäril)

Nelle: i vecka 14+3 var bebisens "storlek". Så länge innan det upptäcktes. Vilket känns svårt.

• Anonym (Fjäril)

Mal (med flera) vad har ni för menskalender?

Hoppas att ni alla får en fin helg.

• Anonym (Fjäril)

Vi vill komma igång så snart som möjligt. Fast jag blöder fortfarande. Jag är så trött på det.

Iaf hoppas vi på att börja i april. Är periodtracker en app?

• Anonym (Fjäril)

En fråga till: vad är det för kosttillskott ni tar?

• Anonym (Fjäril)

Vet någon hur jag ska räkna ut ägglossning vid ett MA. Eftersom jag var i vecka 20 när det upptäcktes. Är det två veckor efter sista blödningen?

• Anonym (Fjäril)

Tack för svar. Hoppas verkligen att det snart går hela vägen för oss alla.

Ni som har bim snart, hoppas verkligen att det tar sig.

• Anonym (Fjäril)

Jag började testa med clearblue fertilitets monitor 9 dagar efter missfallet startade och fick maximalt utslag på dag 10 och 11.. Kan absolut ha varit utslag på rester av graviditeten, men vi chansade och körde på ändå.. Var det inte ÄL borde mensen komma vilken dag som helst.. Testade negativt med graviditets test på dag 12 efter missfallet.. Alltså dagen efter utslaget på ÄL..

I vilken vecka fick du missfall?

• Anonym (Fjäril)
    Monsan skrev 2015-03-30 06:20:13 följande:
    Jag började testa med clearblue fertilitets monitor 9 dagar efter missfallet startade och fick maximalt utslag på dag 10 och 11.. Kan absolut ha varit utslag på rester av graviditeten, men vi chansade och körde på ändå.. Var det inte ÄL borde mensen komma vilken dag som helst.. Testade negativt med graviditets test på dag 12 efter missfallet.. Alltså dagen efter utslaget på ÄL..
    Ser att jag inte är så bra på detta. Frågan är alltså ställd till Monsan.
  • Anonym (Fjäril)

Monsan

Idag 16:17

Anonym (Fjäril) skrev 2015-03-30 08:06:56 följande:

Ser att jag inte är så bra på detta. Frågan är alltså ställd till Monsan.

Jag var i v.10 och graviditeten hade avstannat i v.6.. Vi har försökt i 2,5 år och skulle precis påbörja ivf när vi plussade för första gången.. Därför känns inte oddsen speciellt höga att plussa nu på en gång efter missfallet.. Vilken vecka var du i?

Gud vad jobbigt för er. Hoppas verkligen att du plussar.

Jag var i vecka 20 men bebisen i 13+4 :( så ett MA.

Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?