Inlägg från: Anonym (Fritzygirl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fritzygirl)

Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?

Lady Godiva skrev 2015-01-24 12:04:46 följande:
    Ett gott råd. Nu ska du få ett av mig: Följ det!
    Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-22 21:00:25 följande:
    TRor du på fullaste allvar att jag vill arbeta och försöka få det bra för min familj bara för att andra ska ta mina slantar och betala för folk från primitiva länder som krigar för terrororganisationer, lever och förstör sina kroppar och sina barns kroppar enligt sina förhistoriska normer och flyttar hit och får en massa bidrag? Bara för attt Sveriges idioter tror att våra skattepengar kan hålla hela världens befolkning med pengar. Ni är ju fullkomligt sinnessjuka om ni tror något sådant. Det är ju lågstadiematte at det inte går ihop. Så det där kan du fortsätta drömma om. TRöstar mig med att idioterna inte kommer att sitta vid rodret länge till i Sverige. Sedan blir det annat ljud i skällan. VÄnsterfascister och andra ekonomiskt imbecilla som är solidariska med alla andras pengar än sina egna, de har ju inga, kommer nog att ha det skojsigt då. Gläder mig åt det. SD nästa.
    Här visar du ju hur mycket du vet och förstår. Jag tror säkert du menar vad du säger när du säger att du inte "vill arbeta och försöka få det bra för min familj bara för att andra ska ta mina slantar och betala för folk från primitiva länder som krigar för terrororganisationer, lever och förstör sina kroppar och sina barns kroppar enligt sina förhistoriska normer och flyttar hit och får en massa bidrag".

Som alla andra rasister inbillar du dig att alla egentligen tycker så här, att ingen egentligen vill betala för att hjälpa andra. Kort sagt; du är förvissad om att alla har samma kassa människosyn som du. Exempelvis brukar sd-vurmarna hävda att "alla" egentigen håller med SD i invandringsfrågan.

Är det då inte lite konstigt att SD bara har 13% av väljarstödet? Om "alla" tycker som de borde de väl ha 100%?

Kan det vara så att de allra flesta ändå tycker vi har ett bra system, att de allra flesta  faktiskt vill hjälpa mindre lyckligt lottade människor - även om de kommer från andra länder än "vårt"? Kan det vara så att du och de andra rasisterna lurar er själva när ni inbillar er att "alla" tycker som ni, egentigen, och att ni febrilt försöker lura alla andra också att tro det?

Om alla verkligen tänkte som du skulle Sverige ha en helt annan politik i dag. Vi skulle inte ta emot särskilt många flyktingar och de som eventuellt togs emot skulle verkligen inte få tak över huvudet, mat i magen, bidrag och vård för dessa saker skulle endast svenskar få, de som "förtjänat" det.

Men så är det inte. Vi tar emot flyktingar, vi hjälper dem på alla sätt vi kan och vi ger dem till och med vård - därför att det är vad majoriteten av svenskarna vill göra. Ville vi inte det skulle vi för länge sedan haft en SD-regering (eller kanske rentav en nazistregering).

Det kanske är dags att inse att du är mer ensam om dina åsikter än du tror. Det kanske är dags att sluta prata som om du är den som har rätt egentligen och istället ta dig en titt på verkligheten. Den är nämligen helt annorlunda än den du säger att alla vill ha.

Det är helt orealistiskt att vilja ändra på vårt flyktingmottagande, Sverige har förbundit sig att ta emot ett visst antal flyktingar per år och vi måste fullgöra det åtagandet. Skulle vi helt sonika bryta sådana överenskommelser skulle det kunna innebära sanktioner mot Sverige, kraftigt minskad export och minskat BNP. Det går alltså inte att bara säga att nu vill vi inte längre. Det är den krassa verkligheten, det är vad du och andra rasister har att förhålla er till.

Ni kan ju alltid göra som en del av er drömt om, nämligen flytta till ett land där man inte tar emot invandrare.

Så än en gång, detta: "Hade varit mycket enklare om folk enbart uttalat sig om sådant de har kunskap om istället för att skriva en massa dumheter" är ett utmärkt råd. Ta nu och följ det.
    Här är det ett gott råd tillbaka. Låt bli att pracka din vänster och Stalinvurmande propaganda på mig i vilken solidaritet betyder att vänsterfascister inte behöver arbeta utan bara uttala sig positivt om allt som inte rör svenskar och som tack för det ska vi andra hålla dem, deras ungar och alla som de ivrar för så mycket, med pengar. Vi har nämligen förmånen att ha fötts i ett rikt (nåja, det är historia) land och för det ska vi gå genom livet tacksamt bugande och slavande för alla som haft mindre tur.

Den där gruppen inbegriper, men inskränker sig inte till, sådana som har det så dåligt i sina hemländer att de fullt munderade i dyra märkeskläder och med dyra mobiler flyr hela vägen till Sverige för en inte så liten summa pengar för att vi, arbetande svenskar, som inte innefattas av vänsterfascisterna favorit PK-yttryck "allas lika värde", ska betala för vissas studieresor till sina gamla hemländer innefattande praktik hos IS. Lite praktik har ju aldrig skadat någon. Ja, förutom de fattiga i de länderna som inte har råd att ta sig någonstans och ännu mindre till Sverige. Men det spelar ju ingen roll för det ser ju inte vänsterdårarna och därme finns det inte.

Så, några fler råd du vill ge mig?
  • Anonym (Fritzygirl)
    Anonym (men själklart) skrev 2015-01-24 12:54:01 följande:
    Det här blir mitt  sista inlägg i den här tråden.

Tack för ett trevligt och intressant samtal Ha det fortsatt fintGlad

Ödsla inte för mycket  tid eller energi i den här tråden eller liknande, jag har själv gjort det misstaget innan. För att inse att det är bättre att  ägna sig åt saker som ger än något, satsa på personer man gillar. Man har inte så mycket för att prata med personer man inte gillar, eller har helt andra åsikter  som.

TACK.
    Tack själv, bryr mig inte mycket om dem, jag vet precis typen av slödder jag har att göra med. Du vet, typen som är generös med alla andra pengar. Det riktiga namnet är kommunister även om de inte vill erkänna det för de vet ryktet genom världshistorien,

Jag har ingenting emot att diskutera med dem så länge de kan motivera sina åsikter med förnuft. Men det kan de inte och då tar de till malplacerade och löjliga argument. T.ex. genom att klaga på båtar

Ha en trevlig helg.
  • Anonym (Fritzygirl)
    Donum skrev 2015-01-24 14:19:58 följande:
    Fast är det inte vänster att vara rädd för konkurrens?
    Vilken konkurrens? Om vad?
  • Anonym (Fritzygirl)
    Donum skrev 2015-01-24 14:27:21 följande:
    Konkurrens om välmående generellt?

Att alla ska ha det lika bra och ingen ska ha det bättre än andra, att alla liksom ska tilldelas jobb utan att behöva anstränga sig för att bli attraktiv för arbetsgivaren?
    Det där är idioti. Och det är ju motsatsen till konkurrens. Ingen behöver ju konkurrera om något. Men det fungerar bara i en utopi där alla har lika mycket go, lika mycket utbildning, är lika välbehövda, bidrar lika mycket, nyttjar lika mycket, o.s.v. Och dessutom, ingen har någon makt att tillskansa sig extra favörer eller ekonomiska fördelar. 

Det är orsaker till att alla kommunistländer brakat samman.
  • Anonym (Fritzygirl)
    KillBill skrev 2015-01-24 14:33:09 följande:

Det blir lite larvigt  när du använda ord såsom vänsterfascism. Det är ju inget annat än dålig Sverigedemokratisk demagogi. Det blir så tydligt att dina argument inte håller. Men som sagt var, fortsätt gärna Glad

Jaså, det blir lite larvigt? Jamendåsåatt. Stalin var bara en mysig liten farbror i din värld. OK.
  • Anonym (Fritzygirl)

Och du, några invändningar mot den här definitionen?: " Fascismen förknippas ofta med en massrörelse, elitstyre och meningen är att individen är underställd statens behov."

• Anonym (Fritzygirl)
    Donum skrev 2015-01-24 14:43:39 följande:
    Det är just det jag har emot Sverigedemokraterna. Det ska "fås" utan konkurrens av ingen annan anledning än att man råkar vara född i Sverige.
    Det har jag faktiskt inte sett i SDs partiprogram. Kan du peka ut det för mig, var något så dumt står skrivet, tack?
  • Anonym (Fritzygirl)
    Donum skrev 2015-01-24 15:00:40 följande:
    "Sverigedemokraterna motsätter sig inte invandring, men menar att invandringen måste hållas på en sådan nivå och vara av en sådan karaktär att den inte utgör ett hot mot vår nationella identitet eller mot vårt lands välfärd och trygghet."
    Och det där har du fått till konkurrens? Att SD inte vill att följden av invandringen blir ett hot mot vårt lands välfärd och trygghet? OK, det är inte lönt att diskutera om du tycker att vi ska importera folk tills både vår välfärd och vår trygghet blir raserade. Sverigehatande och svenskfientliga personer ger jag inte mycket för. Vars två primära syften är: 1. att rasera välfärden som min och andra svenskar förfäder har kämpat så in i bomben för. 2. att ta bort kvinnors frihet som har byggts upp i flera generationer och som vi svenskar borde vara stolta över. 
  • Anonym (Fritzygirl)
    Donum skrev 2015-01-24 15:00:40 följande:
    "Sverigedemokraterna motsätter sig inte invandring, men menar att invandringen måste hållas på en sådan nivå och vara av en sådan karaktär att den inte utgör ett hot mot vår nationella identitet eller mot vårt lands välfärd och trygghet."
    Och det där har du fått till konkurrens? Att SD inte vill att följden av invandringen blir ett hot mot vårt lands välfärd och trygghet? OK, det är inte lönt att diskutera om du tycker att vi ska importera folk tills både vår välfärd och vår trygghet blir raserade. Sverigehatande och svenskfientliga personer ger jag inte mycket för. Vars två primära syften är: 1. att rasera välfärden som min och andra svenskar förfäder har kämpat så in i bomben för. 2. att ta bort kvinnors frihet som har byggts upp i flera generationer och som vi svenskar borde vara stolta över. 
  • Anonym (Fritzygirl)
    Anonym (FL's åsikt i det hela) skrev 2015-01-24 15:29:27 följande:
    Slödder? Det ordvalet säger rätt mycket om din bildningsnivå.

Annars antar jag att vi alla i Sverige är 'slödder' eftersom vi lever i en välfärdstat med allt från socialbidrag, till bostadsbidrag, barnbidrag, rut och rot avdrag, subventionerad barnomsorg etc etc etc, men jag utgår från att du är skattesmitare då eftersom du inte ansewr dig själv vara slödder får jag förmoda, och inte heller har nu utnyttjat olika bidrag eller sjukvård i Sverige heller antar jag.

Jag lever i Sverige och betaklar skatt, och är gärna generös med mina pengar till barnbidrag etc även om jag själv inte har barn, till socialbidrag även om jag själv inte nyttjar det, och till bostadsbidrag fast jag inte erhåller det heller.

Jag tror helt enkelt att du är den typen som älskar att klaga på allt och andra, är det inte så? hade det inte varit invandrarnas fel så hade det varit grannens fel, alltid hittar såna som du någon annan att klaga på och skylla era brister på, allt som är fel i era liv beror alltid på någon annan, aldrig är det ni själva som har ansvar för era liv *suck*
    Du min fröken är en gnällspik, men jag betalar faktiskt gärna för att även du ska få det bra i Sverige, men du måste faktiskt dela med dig av förmånerna som finns, och detta säger jag trots att jag inte är kommmunist utan helt enkelt bara en vanlig Svensson
    Haha, kände dig träffad eller vad är ditt problem?

Jag gnäller inte, det var visst andra som gjorde det som tyckte att jag var dum och buhuhuhuhuhu för att jag arbetar utomlands. Vad skulle jag gnälla på? Att andra är så dumma att de sliter i Sverige för att andra som inte bidrar ska leva gott? Varför skulle jag gnälla på det?

Nej, ni är bara avundsjuka för att jag har ordnat min ekonomi och inte betalar alla idiotier som era politiker hittar på som ni måste göra. Kan inte bry mig mindre.

Varför skulle jag betala när jag redan nu kan se att när jag kommer så långt att jag behöver nyttja de skattefinansierade förmånerna, kommer det inte att finnas några. Därför är det mycket smartare med folk som ser om sitt eget hus. Ni andra får väl en kalldusch när ni äntligen vaknar och ser sanningen. Jag vet vem som kommer att gnälla då. Fast ni får ju trösta er, när ni sitter där med det torra brödet och bag-in-box-vinet, att ni gjorde en god gärning när ni möjliggjorde ungdomars praktikresor till Syrien och att brottslingar kunde fortsätta med att lemlästa kvinnor medan ni daltade med brottslingarna och betalade för kvinnorna.

Vid det laget kommer det politiska klimatet i Sverige att se helt annorlunda ut. Ni som kommer att se på när era föräldrar ruttnar bort under miserabla förhållanden för vi har inte råd med sjukvård, äldrevård och pensioner, era barn får ingen vettig utbildning för ni har inte råd med privatskola, mödrar och bebisar kommer inte att kunna räddas för att vården inte har råd, det är ni som kommer att vara de värsta rasisterna vid det laget. Vi andra som sett om våra hus kommer inte att behöva bry oss. Vi flyttar till ett av grannländerna om situationen i Sverige blir så dålig, så får alla arbetsskygga, alla outbildade, alla sjuka och alla bidragstagare bli kvar. Så kan ni diskutera nationalekonomi då och alla fördelar med det som ni trodde att solidaritet betydde.
  • Anonym (Fritzygirl)
    Lady Godiva skrev 2015-01-24 17:11:30 följande:
    Passa dig för att kasta sten i glashus - är det några som har svårt att tolerera avvikande åsikter är det SD:are. Alla som inte tycker som ni är vänsterextremister eller PK. Ofta bägge delar, märkligt nog.

Ickeläskunniga analfabeter? Menar du att det finns läskunniga analfabeter?
    Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-23 09:45:06 följande:
    Eftersom det tydligen är väldigt svårt för dig att förstå innebörden i en text där det står "snipa" istället för "fitta" ska jag skriva om så att t.o.m. du förstår. Och så ett litet tips - ett ord kan ha flera olika betydelser. Vilken klass går du i undrar jag, eftersom du verkar inte ha kommit så långt i svenskan där det behandlas.

Här är inlägget, där jag ersatt "snipa" som du trodde var en båt med "fitta" som du då inte kan tro är en båt. Lycka till.

"Kompromiss. Vi betalar för dem som anmäler brott, vem som utsatt dem för det och den personen döms och ska betala skadestånd. En summa som täcker kostnaden för operation. Resten får bestämma vad de vill prioritera. Fittan eller skyddandet av brottslingar"

Bla bla bla... Varför inte bara erkänna att du trodde snippa stavades med ett "p"? Det där lurar ingen utom möjligen dig själv.

Det är ingen skam att inte kunna stava, du kan alltid skylla på dyslexi. Eller så har du inte kommit så långt i skolan ännu.
    KillBill skrev 2015-01-23 10:00:49 följande:

Så du tycker att vi bör ifrågasätta FN:s barnfond  eftersom du inte tror på dem?

Är det inte mer rimligt att du lägger fram bevis för din tes? Här duger självklart inte dina spekulationer eller länkad information från exv. Avpixlat. Jag ser fram emot att du lägger fram (vetenskapliga) bevis  för din tes.

För en sann SD:are är Avpixlat den enda sanna informationen och deras svar på Bibeln. Fakta och vetenskapliga bevis är inget som brukar stödja deras idiotier, därför brukar de heller inte vara så pigga på att använda sig av sådana källor.

Jag skulle inte hålla andan i väntan på ett svar...
    Det är ju bra att du kan läsa. Kanske du ska läsa mer än det du hängt upp dig på. Menar du att jag ska skylla på dyslexi att jag stavade ett ord fel? Vilka obildade människor som ränner runt här. OMG. Som dessutom skriver SD:are. Vilken grammatikbok stod det i?

Det verkar som att du är mer villig att diskutera grammatik än trådens ämne. Kanske du ska skapa en ny tråd om det där. Den nakna kvinnan som kletar ner hästen med fittsaft har skapat den stora stavningskontrolltråden. Det vore något eller hur? Om nu hon kan och är inte en av dem som TS skriver om för då är hästen ganska torr då.

Men jag tycker att du är väldigt OT och därför tänker jag inte svara fler gånger på dina OT-inlägg. 
  • Anonym (Fritzygirl)
    Lady Godiva skrev 2015-01-24 18:21:38 följande:
    Så du är inte bara en sketen hycklare utan även en simpel snyltare och tjuv? Av någon anledning blir jag inte förvånad.

Det hade kanske varit bra om du läst mer än ett inlägg. Så hade du nog sett att jag nog betalat mer och använt mindre än Sveriges genomsnittsbidragstagare, Och sådana som behöver mediciner och sådant. Och fött ungar. O.s.v. 

Du är bara avundsjuk för att jag inte längre bidrar till parasiterande. Du är nog rädd för att fler och fler kommer att göra som jag och du får betala fullpris för din vård, dina mediciner och för allt det du använder. Jag tar inte åt mig av avundsjuka. Då hade jag aldrig kommit någonvart.

Välformulerat inlägg att kalla folk för "sketen snyltare" när man själv utnyttjar så mycket men bidrar med så lite. Det var första gången du fick kalla någon för det istället för att känna dig som en sådan? Tja, det är OK, det bjuder jag på. 

Men det där med tjuv och hycklare förstår jag inte. 
  • Anonym (Fritzygirl)
    Lady Godiva skrev 2015-01-24 19:33:30 följande:
    Du har redan diskvalificerat dig som expert i ämnet, och eftersom du inte bidrar med skatt till den svenska staten har du ingen rätt att säga vad staten ska lägga pengar på och inte. Om Sverige vill betala för att hjälpa dessa kvinnor ska du bara tiga stilla, det är inte dina pengar som används. Betala skatt, så kan du yttra dig sedan!

"Inga ungar har jag heller  så jag belastar inte den delen." haha, så du tror att man är en belastning för staten om man har barn? Snarare säkrar man statens framtid. Men det är klart, en befolkningstrend á la Japan verkar kanske lockande för dig - vem vill inte bli vårdad av en robot på ålderns höst...

Ditt uttalande; "Varför skulle jag pumpa in ännu mer pengar till det här landet så länge andra bestämmer vad pengarna ska gå till? Den dagen vi har en skattemodell som någon väldigt klokt föreslog, med valfritt bidragande till olika områden kan vi diskutera." visar på otrolig ignorans. Självklart måste någon styra vart skattepengarna ska gå, och självklart måste vi alla betala för vissa saker även om vi inte vill eller tycker de är nödvändiga! "Valfritt deltagande" vad gäller skatter är inte ett klokt förslag, snarare är förslaget inte riktigt klokt.

Du får gärna kalla mig vänsterdåre, ni SD:are och rasister tycker ju att alla som inte håller med er är vänsterextremister och/eller PK, men jag anser att det system vi har är det enda som kan bli rättvist i längden - för alla.

Sådana som du, som hycklar och parasiterar, är dock enbart till skada för samhället.
    Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-23 20:52:20 följande:

Och förresten, under mina yrkesverksamma år i Sverige har jag pumpat in bra mycket mer till det här landet än vad jag någonsin kommer att dra nytta av. Det är därför som jag aktivt sökt jobb i ett grannland. Nu kan alla suckers parasitera på någon annan

Jag kommer att klara mig helt lysande även om hela bidragssystemet havererar. Men det blir glädjande att alla parasiter och alla som propagerar för "solidaritet", dvs parasiternas version av den, får reda på vad saker och ting egentligen kostar. Då kan de ge bort sina egna pengar till vem och vad de vill. Könsoperationer, barnkullar, arbetsskygga, semesterresor till Syrien eller precis det de själva önskar. Men låt mig gissa. Parasiter kommer aldrig att ge ett rött öre av sina egna pengar till någon. Tvärtom, de blir världens minst toleranta personer då deras egen vinning står på spel. Har sett det tidigare och vet precis hur människor fungerar.

"Parasiter" bla bla bla "jag är själv en parasit" bla bla "pengar" bla bla "bidrag" bla bla. Gäsp!Och du tycker USA är ett föregångsland. Vilken surprise... Drömmer

Vadå "bidrar inte med skatt"? För det första, jag bidrar med mer skatt än dem som arbetar i den offentliga sektorn. Jag betalar moms på det jag handlar. Handlar mycket, renoverar mycket, etc, vi har 3 bilar, det blir mycket moms. Betalar fastighetsavgift. Gånger 2. 

Dessutom får Sverige en del av inkomstskattepengarna jag betalar i det land jag arbetar i. 

Det är nog dags att uppdatera dina ekonomi- och samhällskunskaper litegrann.

Men även om jag inte betalat har jag något att säga till om. Jag är svensk. Även om jag bott heltid i annat land hade jag haft något att säga till om. Även om det stör dig.

Hoppas att du använder samma argument till folk som enligt dig inte borde uttala sig. Nu när vi har kommit fram till att jag inte tillhör den kategorin, vem tycker du tillhör då? Parasiterande kommunister som aldrig arbetat i hela sitt liv, har 3 ungar, lever på bidrag och enda moms de betalar är på cigg, sprit och kanske mat till ungarna. Offentligt anställda som får mer lön av skattepengarna än vad de bidrar med i skatt? Andra?

Det var nog årets löjligaste inlägg du kom med där. Ta du och tänk ett varv till.
  • Anonym (Fritzygirl)
    Lady Godiva skrev 2015-01-24 22:05:30 följande:
    Helt riktigt, klarar man inte att argumentera är det bättre fly än illa fäkta.
    Donum skrev 2015-01-24 13:09:03 följande:
    Uppenbarligen anser inte de 87% att mer begränsad invandring är en så viktig fråga att de ids rösta i enlighet med det.
    SD:are håller benhårt fast vid att alla egentligen vill ha deras politik, men röstar för något helt annat. Jag vet inte om de är idioter eller bara har skev verklighetsuppfattning.

Om jag ville begränsa invandringen skulle jag givetvis rösta på det parti som vill begränsa invandringen och inte på ett parti som vill ha oförändrad eller kanske rentav höjd invandring!
    Inte nog med att SD:are är övertygade om att alla egentligen vill som ni, ni är också övertygade om att ni vet bättre än vi själva vad vi menar och varför vi skriver saker.

Imponerande var ordet.
    Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-24 13:37:10 följande:
    Det där lär du inte få ett vettigt svar på för det krävs åtminstone en basal logik för att förstå problemställningen
    Oj, har du hittat en ordbok? SD:are vet ju inte vad logik betyder och skulle inte känna igen det om det så bet er i rumpan, så du måste ha läst ordet någonstans... Det kan inte vara Avpixlat, de är inte heller familjära med begreppet.
    Jag vet inte exakt hur KillBill formulerar sin nominering, men en kvalificerad gissning är att h*n helt enkelt utgick från din egen beskrivning av dig själv. Ordet passar så bra.
    KillBill skrev 2015-01-24 14:07:04 följande:

Jag tycker att det är bra att några här i tråden, Sverigedemokrater etc. så tydligt är emot att hjälpa kvinnor som blivit könsstympade. En absolut majoritet av det svenska folket hyser mycket empati för dessa kvinnor och vill hjälpa dem.

Tack för ni hjälper människor att välja rätt väg i framtiden.

+1!

Jag hoppas bara att folk inser att det verkligen är SD:s rätta ansikte som syns här - och att de minns allt om 3½ år.

Ett vackert inlägg, verkligen fint exempel på vänsterfolkets logik, argumentationsteknik, påhopp, nedvärdering, härskarteknik, kränkning och sympatilängtan. Enastående.
  • Anonym (Fritzygirl)
    Anonym (Strösslamedegnapengar!) skrev 2015-01-24 22:32:20 följande:

Fritzygirl, ge dig inte in i diskussion med någon som börjar sina SÅ KALLADE argument med "men lilla vännen blev du ledsen".

Att gräla på internet är som att brottas med en gris. Du blir smutsig och grisen gillar det.

Ja, du har verkligen rätt. Det är inte lönt. Fast en invändning dock. Grisar är trevliga, intelligenta och renliga djur. Till skillnad från vissa
  • Anonym (Fritzygirl)
    Anonym (Hej) skrev 2015-01-25 18:10:22 följande:
    Ja, om samtliga har din logik, vilket jag dock starkt-betvivlar.

Jag röstar inte ens Sd, men blir mörkrädd när jag läser dina/ era logiska slutsatser .
    Tummen upp. Mer behöver inte sägas Du träffade mitt i prick.
Svar på tråden Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?