Viktväktarna 2015
Här blev det -0,9kg denna veckan.
Här blev det -0,9kg denna veckan.
Jag fick ett aktivitetsarmband i födelsedagspresent i november, gissa om jag blev lycklig när jag såg att man kan koppla ihop med med vv's app!!
Här blev det minus 1,4kg denna veckan. 3 veckor sen nystarten och -3,3kg hittills.
Gick upp 32 kilo vid min andra graviditet och vägde 84 kg i september efterförlossningen. Är idag nere på 65,5 kg med VV, och har som delmål nu att först minska till 59, och därefter till 56. VV är det enda sättet jag långsiktigt kunnat hålla, då jag vid förra graviditet gick upp 30 kg. Med en träningsbakgrund så äter jag enligt points, men ger kroppen det den behöver. Kolhydrater vid träning, minst 20 gram rent protein varje måltid och tränar minst 3 dagar i veckan. Mitt tips? Lita på att det fungerar och fuska inte med pointsen ð???
Hej är det okej om jag hoppar in?
Gick bra för mig i fredags, -0,9 kg! Trots att jag inte ansträngt mig speciellt mkt... Så nu väger jag 72,3 kg. Den kommande veckan ska jag dock hålla mig strikt till programmet och dessutom står träning på agendan, hoppas bara att vädret håller. Hoppas nå mitt första delmål inom 1 månad, dvs under 70 kg. Har inte vägt under 70 kg på 5-6 år, men nu känns målet möjligt att nå!
Jag pajade mitt knä för ett par veckor sen och har inte kommit igång med träningen efter det. En del promenader blir det.
Efter att ha legat nästan sill på vågen så blev det idag -0,8kg. Det är jag absolut nöjd med. Nu drog dom dessutom ner en PP så jag får äta 27.
Hur går det för er andra?
Tjohoo! Nu har jag äntligen passerat -10%! Eller -8,2 kg :) snart under 70 kg, säkert 6-7 år sedan jag vägde under 70, jag älskar viktväktarna!! <3
Blev exakt 1 kg ner denna veckan. Och jag är äntligen under 80. Woohoo!
Jag körde ju en gottisfri månad under januari och sa: nänä jag tänker absolut inte ta en månad till utan. Jag "syndade" en helg och nu sitter jag här och har ännu en gottisfri månad Med syndade menade jag att jag åt gottis men räknade ju såklart in det i mina points.
Hur går det för alla? här går det neråt iaf. Hade satt upp mitt första delmål tills idag men tyvärr var jag 0,3kg ifrån att klara det. Men nya tag och nya mål!
Tappade fokus helt ett tag men i lördags hade jag ett ordentligt snack med mig själv och sen dess har jag kört stenhårt. blev -0,2 denna veckan. Jag kan inte tillåta mig ens lite gottis för jag spårar ur helt så det är nolltolerans för mig.
Hur går det för er här inne?
Jag blev riktigt sur i tisdags då jag hade min vägdag. Hade skött mig exemplariskt hela påsken och promenerat över 4 mil (ons-sön) och ändå visade vågen bara -0,1. grrrr.. Men det var såklart bara att bita i det sura äpplet och fortsätta kämpa så vi får se på tisdag vad det blev denna veckan. Tappade lite motivation till att promenera när det ändå inte gav något resultat så denna veckan har det inte blivit lika många promenader. Bara ett par.
-0,8 denna veckan. Helt klart nöjd!
Va bra Pyret!! Hur mycket har du kvar till målvikten nu??
Pyret: Hur mycket har du gått ner totalt då?