Anonym (Nja) skrev 2015-01-12 20:56:14 följande:
Ts du verkar ganska omogen. Det är inte mitt
Problem för jag känner dig inte. Men jag undrar varför du Startade denna tråd. Debatt, diskussioner, mothugg och medhåll. Allt är en del av forum. Inte bara medhåll.
Att du efterkonstruerar är uppenbart. Jag blir inte alls upprörd. Igen, det är inte mitt problem eftersom jag inte känner dig.
Men du måste förstå att folk kommer diskutera och argumentera här, det är liksom grejen med att hänga på forum.
Att tro att folk är avundsjuka bara för att de inte håller med är ett annat tecken på osäkerhet. Vad ska vi vara avundsjuka på, vi har ju inte ens sett en bild på dig?
Absolut, det är ett forum och åsikten är fri. Okej, bra att du inte är upprörd. Och nej, det är inte en efterkonstruktion men om du tror det så kan jag säga detsamma till dig. Det är inte mitt problem för att jag känner inte dig.
Jag vet inte om du är en kille eller en tjej (förlåt om du tar illa upp, bäst att ursäkta sig i förväg iaf). Men så fort något som har med utseende och yta att göra så sticker det lätt i folks ögon (särskilt tjejers). Jag har upplevt detta många, många, mååååånga gånger och fick lite dem vibbarna. Nej ni har inte sett en bild på mig och jag tror inte att jag lägger ut en bild heller, vid tanke på hur snabbt det här blåste upp. Tråkigt.
Men jag tyckte att fokus hamnade på lite fel saker, då halva tråden numera handlar om det här. Lite onödigt eftersom (nu ska du svaret på din fråga) jag startade denna tråd för att kolla om någon upplevt samma problematik samt för att kolla om min kompis påstående faktiskt kunde stämma.