• Marta528

Fattigt men energigivande!?

Hej!
    Har ett litet problem som jag måste lösa. Det är nämligen så att jag blivit arbetslös så kommer få leva på extremt mycket mindre pengar än jag är van vid iallafall ca två månader. Har en dotter som största delen av matpengarna kommer landa på då jag vill att hon ska  äta bra och näringsrik kost. Jag tränar rätt mycket och rör på mig och vill ju helst kunna fortsätta med det och att jag vill kunna fortsätta ha ork till min halv tokiga dotter :) Men nu till frågan... vad kan jag äta.. självklart kan jag ju alltid leva på nudlar och vatten men det måste ju ändå finnas bättre alternativ som ger mig lite mer energi men ändå är så billigt som möjligt...  
    Tack på förhand :)
  • Svar på tråden Fattigt men energigivande!?
  • Marta528

Bra idé! Tack för tipsen!

Jo, men exakt så jag känner. Men man blir snabbt bortskämd när man har råd att äta lite det man känner för att äta mycket protein m.m. Känner bara att jag behöva lite tips för att få igång tänket ;)

• Marta528

Tack för tipsen :) äter redan rätt mycket ägg vilket jag kommer fortsätta med! Dax att lägga lite pengar på matlådor och storkok nu då :)

Svar på tråden Fattigt men energigivande!?