• Sandyyy

1a IVF för syskonförsök januari 2015-fler?

Ja lycka till idag Citrona!!

Jag fick ett väldigt oväntat besked i helgen. Skulle haft mens i torsdag men i lördags hade den fortfarande inte kommit. Vi skulle då iväg på middag och eftersom det skulle serveras vin ville jag vara på den säkra sidan. Förstå min chock när testet visade plus! För första gången på två år. Och enda gången jag var övertygad om att jag inte var gravid. Har inte känt några symptom. Måste varit hormonerna som bidragit till detta :) Nu är vi väldigt glada men oroliga oxå. Hoppas så att det går vägen!

• Sandyyy

Tack alla!

Så härligt Citrona att höra att blev två!! Håller tummarna för torsdag!!

• Sandyyy

Jag mår bra:) sjukt trött bara och magen är jättesvullen. Känns verkligen overkligt och lite svårt att ta till sig att det faktiskt är något där inne. Vi ska på ultraljud om två veckor och efter det känns det nog lite mer verkligt.

Så synd bara att man är så orolig nu, är ju rädd varje gång jag går på toa att det ska blöda.

Ska du göra återföring imorgon Helendi??

• Sandyyy

Ja fy f-n för att man inte har någon kontroll över detta! Idag har jag fått lite blödningar:( Så trött på att vara orolig!

• Sandyyy

Vilket bra besked ni fick Isabellle! Jag tycker oxå att man måste får tänka framåt. Det är ju dit man vill komma.

Jag hoppas verkligen inte blödningarna betyder något negativt. Blödde när jag var gravid med min som men inte så mycket. Nu har det dock avtagit och förhoppningsvis slutat. Ska ju på ultraljud 11/2, vilket känns som en evighet bort. Men det är bara att vänta.

• Sandyyy

Hej Helendi! Längesen jag skrev nu.

Vi var inne på ultraljud förra veckan och fick se ett litet tickande hjärta:) Men är så orolig hela tiden. Ska in på nytt ultraljud på måndag så får vi se om den vuxit som den ska och om hjärtat fortfarande tickar på. Nu är jag totalt däckad i influensa. Så det är svårt att veta om symptomen är kvar. Hoppas jag kan slappna av lite om allt ser bra ut på måndag.

Jag håller tummarna för er inför nästa försök!

Och för alla er andra som kämpar vidare!!

Stort grattis till er som plussat:)

• Sandyyy

Stort grattis Citrona! Så roligt att höra:)

Fortsätter hålla tummarna för er som kämpar vidare!!

• Sandyyy

Jo det går bra för oss. Är i vecka 17 nu och har RUL 7e maj. Det är ju en konstant oro så jag längtar efter att få se hur bebis mår!! När vi var på vul i v 13 såg de att det var risk för att moderkakan fäst i ärret från kejsarsnittet jag gjorde med min son. Vilket tydligen inte är så bra. Hade en väldigt traumatisk förlossning då så jag hoppas det kan gå lite smidigare denna gången. Men som alltid är det ju bara att vänta och se:)

Svar på tråden 1a IVF för syskonförsök januari 2015-fler?