1a IVF för syskonförsök januari 2015-fler?
Hurra Citrona för 2 ägg ! Då håller vi tummarna att både du och jag får bli ruvare imorgon.
Sandyyy - hur mår du? Har du hunnit landa i det glada beskedet än?
Hurra Citrona för 2 ägg ! Då håller vi tummarna att både du och jag får bli ruvare imorgon.
Sandyyy - hur mår du? Har du hunnit landa i det glada beskedet än?
Yep - imorgon om det finns något fint embryo det vill säga.
Du ska se att det går bra, Sandyyy
Har varit i chock sen återföringen. Alla 7 plockade ägg var mogna och befruktades så nu har jag ett och sex till frysen.
Grattis till ruvarstatus Citrona! Underligt det där med när man ska börja med Lutinus. Jag skulle ta den första ikväll.
Tack för alla grattis, är fortfarande lite chockad men glad.
Det konstiga är att jag samtidigt känner att jag går runt och är så smått irriterad - om det är så att ägg, spermier och befruktning verkar fungera....varför i h-vete kan vi då inte bli med barn på vanligt sätt? Varför envisas kroppen med att trilskas? Jag hade haft enklare att acceptera allt om den inte var så nyckfull...
Ok, nu vill jag inte vara otacksam utan tar ett andetag och tänker positivt.
Lyckat till på vulet idag, Isabelle!
Grattis till lyckad vul Isabelle! Om en vecka kan du vara ruvare du också Självklart måste man få tänka framåt. Om det blir något av denna omgång så kommer det skilja nästan 4 år mellan ettan och tvåan. Inget som jag alls hade som önskan, men sånt är livet.
Känns nada, och jag förväntar mig inget heller. Symptomen man har är ju resultat av äggplocket och alla hormonet. De två gånger jag varit gravid har jag dessutom inte haft några symptom innan Biim.
Sandyyy - mina tummar är hårt hållna för dig och pyret.
Ber om ursäkt på förhand att jag inte kommer vara lika närvarande under de kommande veckorna, men kommer försöka titta in någon gång per vecka i alla fall. Kommer att vara nyfiken på hur det går för er.
Men varför fick mitt inlägg en arg gubbe för - inte meningen!
Jag är tacksam för att tekniken finns. Lite nollställd kanske, vet inte vad jag ska vänta mig. Inställd på att det ändå kommer ta några gånger, kanske ett sätt att skydda sig själv. Ganska skönt att komma bort under ruvartiden och förhoppningsvis inte ha så mycket tid att fundera och älta.
Vår dotter var hemmatillverkad men tog nog drygt 1 år att "tillverka", så vi var på det klara att tvåan nog skulle ta tid den också .
Tittar in en snabbis. Har inga symtom som helst, knappt ens från Lutinusen...lite meckigt att ta dem när man är ute på sol å bad. Ska testa om 1 vecka om mensen inte kommit än.
Isabelle, lycka till med ÄP imorgon!
Sandyyy, håller tummarna för dig!
Lycka till med ruvningen Isabelle!
Allt väl Citrona?
Känner inget så jag har inga större förhoppningar. Lite mensvärk, brukar ha 12-13 dagars lutealfas men Lutinusen förskjuten nog den någon dag.
Det blir inget syskon för vår del då jag börjat blöda och testet visar negativt. Förundras över att kroppen funkar som en klocka om jag inte blir gravid.