1a IVF för syskonförsök januari 2015-fler?
Hej här hoppar jag in ?
Vi har precis börjat med vårt första syskonförsök, är på ruvardag 11 och har testdag på tisdag.
Vår son är tre år och känner att det är dags nu ?
Hej här hoppar jag in ?
Vi har precis börjat med vårt första syskonförsök, är på ruvardag 11 och har testdag på tisdag.
Vår son är tre år och känner att det är dags nu ?
Hej tjejer och välkommen målamitthjärta! :)
Idag fick det flytta in två fyrcelliga embryon i min mage! Hoppas på bättre tur denna gång.
Hur går det tjejer?
Isabelle - Har egentligen testdag 15 maj men läkaren sa att på rd11 vet man. Är idag på rd 4, så det är långt kvar
Grattis målamitthjärta!! Härligt att lyckas på första.
Gjorde vi med sonen och är nu på andra med syskonförsök!
Vi bor nere i Skåne helendi så vi går på en klinik i Malmö. Vi har ju inte haft så bra resultat, två ggr har vi hårfin fått 1 embryo (utav 8 och 6 ägg andra gången). Denna gången fick vi 12 ägg och det blev 3 embrhi dag 2, en perfekt och två utan fryskvalitet!
Hoppas så på att slippa göra om det och att en vill stanna kvar i 9 mån till.. Denna behandling va otroligt påfrestande med medicinerna, och under utplocket fick de söva ner mig till medvetslöshet!
När får ni reda på om det lyckats?
Då har vi med testdag helendi!
Målamitthjärta, vi går hos curaöresund :) var gick ni för att få sonen? Var i Skåne bor ni?
Ja men då kan det ju knappt räknas om det inte klarade upptininge så då måste det väl ändå räknas som.första försöket!! Grattis igen, så skönt att slippa gå igenom allt elände!!
isabelle: Nej vad tråkigt :( Skickar styrkekramar till er! Håller tummarna stenhårt för ert kommande försök !!!!