• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • sofiabergs

N

angel-1990 skrev 2015-01-06 23:23:33 följande:

haha ja vet det är helt sjukt igentligen :p och jag avskyr verkligen att sitta å vänta å vänta å som de känns nu så tror jag inte att jag kommer orka vänta tills på.måndag med att testa :p jag beställde hem ett paket med 8 teststickor från rfsu och har jag tur så kommer dom imorn... ver att det inte är någon ide att börja testa redan då men jag ska försöka hålla mig till helgen iaf :) å sedan köra ett test per dag för att se om man får ett plus till sist :) å de jobbiga är att jag vill inte prata om detta inför vänner än heller för de skulle bara kännas dumt innan man ens vet om man är gravid eller inte. När hade du bim? :p

• angel-1990

Jag har precis köpt ett cb digital test... läste att om man testar 3 dagar innan mens är det 83% (?) Att den visar positivt.. men man måste då använda morgonurin och de är ju för sent :/ tror ni att det kan funka om man håller sig några timmar och sen testar? Eller bör jag vänta tills imorgon bitti?

• Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 12:45:15 följande:

Jag har precis köpt ett cb digital test... läste att om man testar 3 dagar innan mens är det 83% (?) Att den visar positivt.. men man måste då använda morgonurin och de är ju för sent :/ tror ni att det kan funka om man håller sig några timmar och sen testar? Eller bör jag vänta tills imorgon bitti?

Kan du inte vänta tills i morgon så kan vi testa ihop? :) Klarar inte att hålla mig längre heller. . .är jag inte gravid vill jag veta det nu i stället för att gå och tro och hoppas och kan se fram emot nästa försök i stället!
  • angel-1990

Shit att jag inte såg ditt meddelande innan Joozzaan. Jag testade men det visade inte gravid. Så desperat som jag är så tog jag isär testet och såg ett svagt streck bredvid kontroll strecket. ... bilden blev dålig pga att kameran på mobilen inte ville fokusera.. men snälla säg att de inte bara är jag som ser ett streck..
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 13:39:10 följande:

Kan du inte vänta tills i morgon så kan vi testa ihop? :) Klarar inte att hålla mig längre heller. . .är jag inte gravid vill jag veta det nu i stället för att gå och tro och hoppas och kan se fram emot nästa försök i stället!

Jag kan testa med dig imorgon ändå.. det ska komma andra test idag som jag har beställt :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 13:51:13 följande:

Jag kan testa med dig imorgon ändå.. det ska komma andra test idag som jag har beställt :)

Åh det är ju faktiskt något där bredvid ju! :D hoppas hoppas!
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 14:00:49 följande:

Åh det är ju faktiskt något där bredvid ju! :D hoppas hoppas!

Så de är inte bara jag som ser de? Shit.. tänk om de är positivt :D
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 14:14:35 följande:

Så de är inte bara jag som ser de? Shit.. tänk om de är positivt :D

Så jäkla kul! :D hoppas det blir ännu starkare i morgon bitti :)
  • veritas

Hej!
    Hoppas det är okej att jag hänger på :)
    Tjej på 21 år, slängde ppillerna idag! Så väntar in första mensen.

• sofiabergs
    jc86 skrev 2015-01-06 22:56:58 följande:
    Det är många tankar som snurrar runt! Man känner sig allmänd gravid men förmodligen är det vara inbillning. Första försöket för oss så allt är väldigt nytt och konstigt. Hur går det för dig? :)
    Jaa, det känns som man är gravid hela tiden tycker jag! haha så sjukt!
    Jo, borde ha ägglossning idag, imorgon eller på lördag, testade ta en sticka idag men syntes inte så mycket så ska ta en ny imorgon men vi ska ändå mysa idag :)
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015