Inlägg från: Anonym (men lämna aset) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men lämna aset)

Jag är 17 och ihop med en knarkare. Hur går jag tillväga? :(

Lämna aset någon gång, hsn är inte ens kär i dig!!! För din egen skull, det är en stor risk att han skadar dig allvarligt eller tom har ihjäl dig!!!

Anonym (hjälp :() skrev 2015-01-19 15:38:39 följande:
    Han trodde att jag var otrogen när jag inte ville visa min mobil. Jag lovar att jag inte har något att dölja men han trodde inte på mig. Han gick till alla mina klasskompisar och frågade om jag någon gång hade lämnat lektionen... han skämde verkligen ut mig

Det måste också vara något fel på mig som njuter av hans svartsjuka? Jag fattar inte. Men jag tänder på det när han blir svartsjuk. Dock när det gäller drogerna så går det för långt, och när han spottar mig i ansiktet som han gjorde idag i bilen...Gråter
    Läs det där igen, och fundera på om han är värd något...
    Anonym (hjälp :() skrev 2015-01-19 15:53:00 följande:
    Jag vet att han inte är värd något, men det är just det att jag har blivit så tok kär. Så här kär har jag aldrig varit och vet inte om jag nånsin kommer vara. Han är min första kärlek Jag vill göra slut men har inte energi att ta mig igenom det.
    Vill du överleva?
    Anonym (hjälp :() skrev 2015-01-19 16:04:42 följande:
    ja, men jag vill inte förlora honom
    Men ge dig! Skriv inte här något mer då, du vet vad lösningen är. Skriv inte mer förrän du lämnat honom.
Svar på tråden Jag är 17 och ihop med en knarkare. Hur går jag tillväga? :(