dax att börja med BH
Hsr ej tjej som är 13 och som har börjat växat till sig. Tror hon har något mellan A och B kupa.
Är det lagom att börja med BH nu?
Hsr ej tjej som är 13 och som har börjat växat till sig. Tror hon har något mellan A och B kupa.
Är det lagom att börja med BH nu?
tycker jag din dotter ska få avgöra Vill hon så hjälper u henne Känner hon inte för det ,vilket är det bästa så klart, så vänta Men ha gärna en konstruktiv diskussion
Låt ungen avgöra det själv. Min mamma försökte tvinga mig och det tog många år efter det innan jag började använda bh fast jag egentligen behövde.
`Öhm givetvis bestämmer hon över sin egen kropp.... men en sportbh till skolgymnastiken är att föredra för att inte förstöra brösten.
`Öhm givetvis bestämmer hon över sin egen kropp.... men en sportbh till skolgymnastiken är att föredra för att inte förstöra brösten.
men så klart om det är obehagligt att gympa utan bh så är ju valet enkelt Men jag tror ju inte att 13-14 åriga tjejr med typ A elller B kupe storlek får ont eller obehag att gympa utan Bh
Och desssutom vet jag inegnundersökning som stöder påståendet att det skulle vara en fördel för brösten att ha BH Det är en myt!
men så klart om det är obehagligt att gympa utan bh så är ju valet enkelt Men jag tror ju inte att 13-14 åriga tjejr med typ A elller B kupe storlek får ont eller obehag att gympa utan Bh
Och desssutom vet jag inegnundersökning som stöder påståendet att det skulle vara en fördel för brösten att ha BH Det är en myt!
Börja med sport BH,
Mät henne hemma först så du får rätt storlek.
Börja med sport BH,
Mät henne hemma först så du får rätt storlek.
Jag hade sport bh under idrotten i den åldern men ingen bh. Bh kommer hon nog ta upp så småningom själv, varför ens ta upp en sådan sak?
Nä n
att mäta ger en indikation inte mer än så. För en del (mig själv till exempel) så fungerar inte det. Jag måste ha 10cm mindre i omkrets än vad jag har i mått under bysten. En bh ska ju vara så pass tight (på yttersta hakan när du köper den) att du endast kan få in ett finger fram och två fingrar bak.
Hur har det gått med hennes BH?