Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar
Anonym (Smilla) skrev 2014-12-30 15:18:47 följande:
ja, det är en önskedröm. folk kommer aldrig ta ansvar för sina hundar. håller ni era hundar kopplade och plockar upp bajset så smäller vi smällare med omsorg.Oavsett vad man nu tycker om oansvarsfulla hundägare så är det ändå fel att sitta och göra en utpressning så som du gör här.
Jag håller med om att hundägare skall ta ansvar med att plocka upp hundskiten efter sin hund. Och helst ha den kopplad för att ta hänsyn till hundrädda. För en hundrädd så kommer det aldrig att hjälpa med det korkade orden att "hunden är snäll".
Det är bara barnsligt och kontraproduktivt för debatten att komma med den typen av utpressning som du gör här.
Jag själv har klarat mig undan på en "nåder" från att få svåra skador skador på benen av en raket i "mellan storlek"
Det var rena turen att den smällde av som den gjorde så att min täckjakskappa tog hela smällen, jag har ett hål i den och jag vägra att slänga den. Skulle någon fråga så säger jag sanningen.
Det var idioter som inte tog ansvar för sina fyrverkerier och smällde av en raket med trasigt styrroder så den flög längst marken i stället för upp i atmosfären.