Flera mf/ma efter ivf-finns det fler?
Finns det fler därute dom fått missfall eller ma efter ivf? Vi har nu gått ma två gånger efter att ha gjort ivf, vill hörna hitta någon att följas åt med.
Finns det fler därute dom fått missfall eller ma efter ivf? Vi har nu gått ma två gånger efter att ha gjort ivf, vill hörna hitta någon att följas åt med.
Vad tråkigt att det blir missfall. Vi har inte heller haft så bra tur. MA i v10 och förlorade vår dotter i v22. Det är tungt. Har gjort 5 återföringar. Men försöker inte att ge upp eftersom vi kan få plus.
Hoppas ni lyckas hela vägen snart!!!
1 MF vid försöken med barn nr 1.
1 MF och 1 MA nu vid syskonförsök.
Tack för era svar. Håller tummarna för både er och oss. Styrkekramar!
PS: fortsätter ni också att försöka toksnippa?
Vi har en son född 2011, så vi vet att vi, iaf tidigare, kan få gemensamma barn. Vill så gärna fortsätta försöka men är rädd att de säger nej efter detta. Jag är 39 år kan jag tillägga.
PS: fortsätter ni också att försöka toksnippa?
Vi har en son född 2011, så vi vet att vi, iaf tidigare, kan få gemensamma barn. Vill så gärna fortsätta försöka men är rädd att de säger nej efter detta. Jag är 39 år kan jag tillägga.
Ja precis, sonen var också ivf. Vilken klinik går ni på?
Ja precis, sonen var också ivf. Vilken klinik går ni på?
Vi har gått på sophiahemmet(sonen) och sedan fertilitetscentrum i Stockholm. Båda har varit jättebra.
Skönt att ni varit nöjda! Är sådär nöjd med Akademiska numer. Är så stressigt där och "rullande band" känsla. Upplevde det inte så med första försöket utan vid syskonförsök.