• Angelique

Flera mf/ma efter ivf-finns det fler?

Finns det fler därute dom fått missfall eller ma efter ivf? Vi har nu gått ma två gånger efter att ha gjort ivf, vill hörna hitta någon att följas åt med.

• Svar på tråden Flera mf/ma efter ivf-finns det fler?
  • Libra1

Vad tråkigt att det blir missfall. Vi har inte heller haft så bra tur. MA i v10 och förlorade vår dotter i v22. Det är tungt. Har gjort 5 återföringar. Men försöker inte att ge upp eftersom vi kan få plus.

Hoppas ni lyckas hela vägen snart!!!

• toksnippa

1 MF vid försöken med barn nr 1.

1 MF och 1 MA nu vid syskonförsök.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Angelique

PS: fortsätter ni också att försöka toksnippa?

Vi har en son född 2011, så vi vet att vi, iaf tidigare, kan få gemensamma barn. Vill så gärna fortsätta försöka men är rädd att de säger nej efter detta. Jag är 39 år kan jag tillägga.

• toksnippa
    Angelique skrev 2015-01-06 18:25:14 följande:

PS: fortsätter ni också att försöka toksnippa?

Vi har en son född 2011, så vi vet att vi, iaf tidigare, kan få gemensamma barn. Vill så gärna fortsätta försöka men är rädd att de säger nej efter detta. Jag är 39 år kan jag tillägga.

Angelique, ja vi har fortsatt med syskonförsöken trots motgångarna även om det blev en längre paus efter MA:et. Det tog hårt på psyket så jag förstår din rädsla. Vi satsar på ett sista färskförsök nu med ev. frysförsök. Sen får det vara nog för oss. Hoppas du får och orkar göra fler försök om det är de era hjärtan säger er. Gjorde ni IVF med sonen också?
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Angelique skrev 2015-01-07 21:41:57 följande:

Ja precis, sonen var också ivf. Vilken klinik går ni på?

Vi kör IVF med donerade spermier då maken är mer eller mindre steril, så vi får hålla oss till universitetssjukhusen pga donation. Så närmaste för oss är Akademiska. Ni då?
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Angelique

Vi har gått på sophiahemmet(sonen) och sedan fertilitetscentrum i Stockholm. Båda har varit jättebra.

• toksnippa

Skönt att ni varit nöjda! Är sådär nöjd med Akademiska numer. Är så stressigt där och "rullande band" känsla. Upplevde det inte så med första försöket utan vid syskonförsök.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
Svar på tråden Flera mf/ma efter ivf-finns det fler?