• Jeulina

BF september 2015!

Hej! Plusade idag på nyårsafton! Väntar tredje barnet. Jag har tidigare två tjejer födda 11 och 12. :)

Känns helt overkligt!! Grattis till alla andra som väntar en liten! <3

Jag har bf den 3 september om mina beräkningar stämmer! ;)

• Jeulina

Jag har nästan inga symptom.. Ibland ömmar det i brösten och vissa stunder känner jag mig helt snurrig! Med mina andra barn mådde jag illa och spydde från vecka 6.. Så just nu känns det lite för bra för att vara sant.. :p känner mig jättenojig över att det inte är en normal graviditet bara för att jag mår så bra.. Så jag pratade med bm och hon tröstade med att alla graviditeter är olika.. Men jag är fortfarande orolig. Jag skulle vilja göra ett tidigt ultraljud!

• Jeulina

Och där kom illamåendet. Känner inte alls för att jobba idag ! :( men men illamåendet är ju ett bra tecken även om det är jobbigt.

• Jeulina
    Madicken01 skrev 2015-01-16 11:22:56 följande:

Jobbet kommer jag bli tvungen att berätta för senaste v.12, måste byta arbetsuppgifter. Hoppas kunna vänta till v.12. Sist fick jag berätta i v.10.

Får jag fråga vad du jobbar med? Eftersom du måste byta arbetsuppgifter. :)
  • Jeulina

Alltså fy vad dåligt jag mår och hormonerna gör mig knäpp. Har inte fått i mig någon mat knappt och så åkte jag till jobbet imorse iaf.. Slutade med att jag stod och grät för att jag mådde så sjukt dåligt. Så nu ska jag vara hemma några dagar, och är det inte bättre så tyckte bm att jag skulle boka tid hos läkare för eventuell sjukskrivning under tiden jag mår så här illa. :( blä så sjukt jobbigt!

• Jeulina

Visst var det någon här som mådde väldigt illa? Jag mår sjukt dåligt jag har ingen ork och har inte fått behålla någon mat på tre dagar.. Vatten får jag i mig då och då. Är sjukskriven två veckor framåt. Men ärligt, hur överlever jag denna period? Orkar inte spy mer och är såå hungrig samtidigt som jag mår så illa :(

• Jeulina
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-04 11:58:46 följande:

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Åh grattis till två bebisar! Så häftigt! :)
  • Jeulina
    Manik skrev 2015-02-05 13:27:36 följande:

Hej tjejer!

Går gärna med i denna tråden. Jag plussade i tisdags förra veckan och är nu i vecka 10 (9+5) och vi väntar vårt tredje barn!! Det känns så overkligt på något vis. Hur mår ni som är i samma vecka? Jag är väldigt trött och har humörsvängningar som heter duga. Är ofta hungrig och kräker konstigt nog på kvällarna och inte på morgonen ( det har bara hänt att jag kräkt två grr på morgonen).

Jag är i samma vecka som du och väntar också mitt tredje barn! :) känns så overkligt! Tänk tre barn! :D

Jag mår inte alls bra. Har mått illa och spytt varje dag sen 2 1/2 vecka tillbaka. Utom tre dagar då jag åt en jättebra medicin, men igår slutade den att fungera och maten kom upp igen :( hoppas att detta ska gå över fort! Ligger bara i soffan/ sängen hela dagarna och orkar knappt gå på toa. :(
  • Jeulina

Vi har tänkt berätta för min mamma nu på lördag! Spännande jag tror hon kommer bli väldigt glad över ett tredje barnbarn :) fin alla hjärtansdagpresent.

Svar på tråden BF september 2015!