hokus pokus skrev 2015-06-14 23:02:02 följande:
Känner så mycket igen mig i det du skriver! Så svårt att knyta skorna, min man får hjälpa med mina snören, annars har jag vårskorna än som har kardborre. Men nu har jag fått sandaler av svärmor som jag kanske snart kan använda om vädret tillåter ;)
Tung i kroppen! Ont i ryggen! Illamående! Känner mig som en gammal käring när jag ska upp ur soffan. Å klarar inte gå så långa promenader då får jag ont och måste gå sakta... Vankar fram som en anka. Vill bara ha ur barnet nu!
Vad snällt av henne! Om det ändå kunde bli bra väder så man kunde leva i sandaler, men inte bli för varmt. =)
Min babydaddy är inte hemma så mkt när han jobbar och sover då ofta borta så kan inte få så mkt hjälp. Men han får 17 hjälpa till med det mesta när han väl är hemma. ;)
Idag satte jag mig på en av de där platserna långt fram i bussen, är man gravid får man sitta där och tur var det för hade aldrig pallat att stå upp.
I hear ya när det kommer till att den gärna får komma asap. Jag har ingen lust att gå minst 40 veckor, utan vill verkligen att den kommer nån vecka tidigare. Får se om några av de gamla husmorsknepen funkar. De funkade för både mor och syster. ;) Min barnmorska bara skrattar och säger "du får inte testa före v 38 och lycka till... tror inte att det funkar."
Fick veta i fredags att spjälsängen är försenad och kommer komma om ca 6 månader. Tur att det blir vagga i början.