• Knäck

Första barnet september 2015

De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)

• Svar på tråden Första barnet september 2015
  • skepparbarn
    Blåblomman skrev 2014-12-26 10:19:40 följande:

Nu har jag testat igen och nej tyvärr ingen tillstymmelse till ett streck den här gången. Lycka till ni andra!

:( Har du fått mens då? Du kan ju vara låghormonare! Det är ju vanligast att plussa efter BIM, därför man avråder att testa innan
  • PaLo
    skepparbarn skrev 2014-12-25 16:48:19 följande:
    Okej. Jag vill göra KUB men är ung. Får man göra det ändå? Det är något som jag och mannen har bestämt oss för gemensamt.
    I halland är det åldersgräns för att få det gratis. Vill man göra KUB om man inte har åldern inne får man betala för det, men man får göra det iaf..
  • Blåblomman
    skepparbarn skrev 2014-12-26 11:12:45 följande:

:( Har du fått mens då? Du kan ju vara låghormonare! Det är ju vanligast att plussa efter BIM, därför man avråder att testa innan

Ingen mens ännu. Men borde det inte åtminstone bli ett lika svagt streck tre dagar senare som i tisdags? Förra gången jag plussade i maj på BIM-2 fick jag jättestarkt utslag och positivt på digitalt. Min mens är alltid lika regelbunden, var det till och med efter missfallet. Ja ja bara tiden som kan utvisa.
  • Knäck

Hur går det, Blåblomman?

Jag har mensvärk idag. Kommer och går. Jag vet ju att det är helt normalt men det känns ändå läskigt!

• TreTriss

Känns skönt att det stegrar :)

Ska testa igen om en vecka, och hoppas få 3+ då. Så långt kom vi aldrig sist innan vårt MF, det stannade vid 2-3.

• PaLo
    Blåblomman skrev 2014-12-26 14:24:21 följande:
    Ingen mens ännu. Men borde det inte åtminstone bli ett lika svagt streck tre dagar senare som i tisdags? Förra gången jag plussade i maj på BIM-2 fick jag jättestarkt utslag och positivt på digitalt. Min mens är alltid lika regelbunden, var det till och med efter missfallet. Ja ja bara tiden som kan utvisa.

Det kan ju ha varit fel på testet även om kontrollstrecket funkade..

Tycker du ska göra ett nytt och hoppas på det bästa.

Håller tummarna för dig.

• Blåblomman

Ingen mens ännu men lite tecken på att den är på g. Ska köpa nytt test idag och testa imorgon igen om inte mensen kommit då.

• Lindaa88

Hej!

Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)

• Lillajag87

Hej! Skriver här i tråden och hoppas på att få vara med!

Plussade idag med ett RFSU-test och sedan ett Clearblue för att stilla makens sinne ????

Vi har kommit till plus med hjälp av IVF och lyckades på första försöket!

Ska bli en spännande resa!

• skepparbarn
    Lindaa88 skrev 2014-12-27 19:18:45 följande:

Hej!

Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)

Gratio till er som kommer in!

Jag började förstå idag att jag ska ha barn, om omständig heter håller sig ur vägen. Har lite pirr I magen och fruktansvärt ömma bröst. Fick köpa en sportbh idag för att hålla dom på plats. De har redan växt en storlek.

Haha men jag klagar inte!
Svar på tråden Första barnet september 2015