Första barnet september 2015
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
Nu har jag testat igen och nej tyvärr ingen tillstymmelse till ett streck den här gången. Lycka till ni andra!
:( Har du fått mens då? Du kan ju vara låghormonare! Det är ju vanligast att plussa efter BIM, därför man avråder att testa innan
Hur går det, Blåblomman?
Jag har mensvärk idag. Kommer och går. Jag vet ju att det är helt normalt men det känns ändå läskigt!
Känns skönt att det stegrar :)
Ska testa igen om en vecka, och hoppas få 3+ då. Så långt kom vi aldrig sist innan vårt MF, det stannade vid 2-3.
Det kan ju ha varit fel på testet även om kontrollstrecket funkade..
Tycker du ska göra ett nytt och hoppas på det bästa.
Håller tummarna för dig.
Ingen mens ännu men lite tecken på att den är på g. Ska köpa nytt test idag och testa imorgon igen om inte mensen kommit då.
Hej!
Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)
Hej! Skriver här i tråden och hoppas på att få vara med!
Plussade idag med ett RFSU-test och sedan ett Clearblue för att stilla makens sinne ????
Vi har kommit till plus med hjälp av IVF och lyckades på första försöket!
Ska bli en spännande resa!
Hej!
Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)