Inlägg från: Neiti75 |Visa alla inlägg
  • Neiti75

Första barnet september 2015

Jag undrar bara om man kan bifoga bf listan med infon om oss till ts så blir det mer överskådligt. Eller?

• Neiti75

Imorgon är det dags för vul. Spänki! Allt känns fortfarande väldigt ofattbart. Jag mår ju så oförskämt bra och har knappt några symtom/känningar så det ska även bli skönt att få lite extra bekräftelse.

Imorgon 8.30 har jag tid. Maken hänger med. :) Före ska vi äta frukost på ett hotell. Lyxigt värre!

• Neiti75

Vulet gick superbra. Hjärtat slog för fullt! Lilla Vesslan! Nog blev man sentimental men jag lyckades hålla krokodiltårarna inne.. :) Blivande pappan var stolt som en tupp.

Hoppas bilden kommer med nu. =)

• Neiti75

Vi har bilden på Vesslan hängande på kylskåpet. Nån tyckte den var lik en säl eller en kyckling.. Haha.. Damen som måttade fick fick fram mått som överrensstämmer med 1-3/9. Så vi verkar ju vara på rätt spår. :)

• Neiti75

Var på skiftlagsfest igår. Hade köpt några riktigt sliskiga alkoholfria drycker. (Dricker annars inte cider). Var riktigt trevligt och roligt. Dock kom illamåendet som jag varit förskonad från.. Hua! Har verkligen mått oförskämt bra hittills - som en riktig prima ballerina. Men att nu ha hinken i högsta hugg här hemma och bara kräks galla är ingen höjdare. Tvi!!!

Hoppas detta går över och det snabbt!

• Neiti75

Som tur är har gårdagens illamående gått över. Mår prima ballerina som vanligt. =) Vem hade gissat att man kunde spy som en kran av alkoholfritt? :D Lustigt var det ju såhär i efterhand..

• Neiti75

Ny vecka idag. Sakta men säkert hankar sig tiden fram. Redan vecka 9! (8+0 idag).

Känns redan som va, vart tog 8 veckor vägen?!!?! Någon annan som känner så?

Varje onsdag kikar vi i boken ett barn blir till. Roligt att följa vesslans utveckling iom att det inte syns eller känns ännu. :) Har ni andra någon liknande "tradition"??

Svar på tråden Första barnet september 2015