Första barnet september 2015
Det händer grejer med magen! Kommer säkert skratta åt denna lilla fis-mage om några månader men just nu är jag ju stolt haha
Det händer grejer med magen! Kommer säkert skratta åt denna lilla fis-mage om några månader men just nu är jag ju stolt haha
Hoppar in med lite positiva nyheter!
Fick ju MF/MA nr 2 i slutet av januari. Idag plussade jag igen! Så blir förhoppningsvis en novemberbebis för vår del.
Ville bara berätta de glada nyheterna för er eftersom ni var så stort stöd för mig under missfallet. Meddela gärna i FB-gruppen också.
Hemma hos oss har det blivit en kofta och ett par små färgglada babytofflor.
Jag är mindre trött och mer hungrig. Måste lägga fram frukt bredvid sängen på kvällen för när jag vaknar är jag så hungrig att jag skulle kunna äta på min sambo... Och då är jag ändå vegetarian! xD
Imorgon ska jag äntligen berätta för min mamma!
Gud va kul att få berätta för mamsen äntligen! :D då jag berätta för min mamma kommer jag komma ihåg resten av livet! Hon skrek "JAAAAAAAAA!!" Som i en fotbollsmatch xD
Gjort KUB idag, gick jättebra! Så kul att få se den lille/lila :) BF flyttades från 18/9 till 11/9.
Ang. resor så glöm inte kolla försäkring och om Sverige har avtal med landet i fråga. Man får vård på semesterlandets villkor inom avtalsländer och i andra länder slutar försäkringen gälla kring vecka 28.
Jag flög 10 timmar igår med dubbla stödstrumpor, det gick bra förutom att jag hade noll tålamod med flygplansmaten så jag åt inte den alls utan bara frukt jag hade med mig själv.
Oj!! Vecka 16+0 idag och min syster kunde känna sparkarna utanpå magen! Fick den där svindlande känslan av att det faktiskt är på riktigt... Men det blir väl snart ofattbart igen :-P