Första barnet september 2015
Hej!
Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)
Hej!
Hoppar in här. Jag är 26, sambon 24. Plussade 25/12 på bim-1 och kan knappt fatta att det är sant! :D bf 4/9. vi har försökt sen maj. :) hur mår ni tjejer? :)
Har ni outat eran graviditet för någon ännu? För Vem? Hur? Vad var reaktionerna??
Jag var tvungen att berätta till jobbet så fort jag visste - så jag har har hemma sedan måndag 22/12. (Får inte vara på jobbet utan måste omplaceras). Vi tänkte meddela närmast sörjande på nyårsafton. :) Vi tänkte skicka sms med gott nytt år från oss och vesslan. ;)
Tänkte ringa mvc imorgon och få tid för ett första samtal. (Ej inskrivning). Spännande!!
Jag är 26 och min sambo 24. Vi jobbar båda inom vården, har en underbar valp på 6 månader och nu en liten bebis på väg! :) tog ut spiralen i maj så vi har försökt ett tag, äntligen gick det vägen. :) vi bor i Västmanland. :)
Har ni ringt barnmorskan? Om inte, när tänker ni göra det? :) tror jag tänker ringa på måndag, fast jag vill ändå vänta liiiite till så det inte är så himla tidigt i graviditeten. :)
Va mysigt för er som ska dit! :) jag ringer nog i mitten på nästa vecka. Kan inte hålla mig längre! :D
Jag känner av ökad aptit, måste äta något varannan timme annars kommer illamåendet, och så har jag väldigt lågt blodsocker. :( ska fråga bm om några tips för det är jobbigt att bli svimfärdig varannan timme. :p
Idag går jag in i v 7! :D