Första barnet september 2015
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
Jag plussade i lördags på äl+11 och är idag i vecka 3+4 så det är supertidigt men jag hoppas att grodden vill stanna kvar och växa..
Hej!
Hoppar också in här!
Fått plus direkt efter ett missfall så vet inte riktigt hur långt gången jag är, men slutet av augusti eller i början av september :)
Hej!
Hoppar också in här!
Fått plus direkt efter ett missfall så vet inte riktigt hur långt gången jag är, men slutet av augusti eller i början av september :)
I vecka 6-7 fick jag förra missfallet..
Jo det sa 1-2, ringde och bokade tid för inskrivning och hon sa att jag preliminärt ska räkna från när allt kom ut så då gör jag det :) vi kommer boka tid för tidigt VUL vid inskrivningen 19/1!
Har du bokat inskrivning?
Haha, det lät ju som att jag hade så stora problem med glögg att hon blev så orolig att hon ville att jag skulle komma till mottagningen! Jag undrade bara om 2.2% var ok om man kokade den och tydligen får alla nyplussade komma in direkt
Hahaa! Där fick jag mig ett gott skratt :)
Skönt att du får komma tidigt för ett litet samtal!
Var bor du?
Har inte så himla starka symptom, molvärk och värk i ländryggen, lite ömma bröst! Du då?
Hej. Hoppar in här. Tror jag har plussat idag (fick ett svagt streck på BIM-3). Ska köpa digitalt test och prova imorgon. Vi har försökt sen april 13, missfall i juli 14. Gick på utredning nu i höstas och precis fått vår remiss till ivf ivägskickad. Men nu verkar det som det tog av sig själv. Kanske berodde det på spolningen jag gjorde i november. Vågar dock inte hoppas för mycket då vi fick missed abortion i vecka 7 men upptäcktes först i v10. Men lite hopp finns ändå!