IVF 2015 januari - februari
Idag kl 10.30 sätter vi tillbaka vår frysta blasto. Dag 6,5 efter det att äl sprutan gav utslag. Håll tummarna
Idag kl 10.30 sätter vi tillbaka vår frysta blasto. Dag 6,5 efter det att äl sprutan gav utslag. Håll tummarna
Usch, jag fick besked om att inga embryon kunde frysas idag. Jag hade odlat vidare de tre som blev över. Jag har satt tillbaka två jättefina, RD 4 idag, men det hade varit så himla skönt att ha något till frysen. Blev jättebesviken nu.
Då ruvar jag nu på en bladtosyst.
Kakan, vad synd att det inte blev nått till frysen. Jag har aldrig fått nått till frysen så jag förstår känslan. Vi håller tummarna istället för de två du ruvar på!
Kakan,
Fick också besked idag att inga gick till frysen. Hade 6 embroy som skulle odlas vidare. Är så ledsen just nu, känns som att embryot inuti mig inte heller kommer lyckas... Less på det här både psykiskt och fysiskt. Bara tanken om att börja om med hela processen gör ont. . (Är på första ivf försöket)
Nej fy vad trist. Allt är så jäkla jobbigt med IVF så det räcker men att man eventuellt inte blir gravid tycker jag. Det behövs inte massa andra motgångar utöver det.
Stor kram
Tack alla för omtanken! Jag mår bra och är tacksam för de två som jag fick tillbaka även om jag är besviken att det inte blev nåt till frysen. Nu håller jag tummen för att det inte hade behövts några frusna ändå!
Mång ruvare här inne nu!
Själv på ruvardag4 med 3 dgrs embryon (×2). De växte långsamt så hoppet är inte stort til dem men har googlat lite och faktiskt hittat några solskenshistorier med långsamma delningar.
Vad sysslar ni med för att få tiden att gå? Går ni tx på gym o tränar mm som vanligt? Tidigare har jag soffruvat o tagit det lugnt men Pia sa verkligen lev spm vanligt så jag tränar försiktigt på krosstrainer o promenerar :)
Lycka till för oss alla!