-
Jag tror att de har samma chans vid upptining. Men att en långtidsodlad eventuellt klarar sig bättre vid återföring då man har sett att den klarar av att dela sig och växa som den ska. Men allt verkar ju vara rena gissningsleken och chansningen!Sandi skrev 2015-02-11 07:09:36 följande:Aha Tack! så då är det större chans att en blastocyst klarar infrysning och uppfrysning än en 2-dagars?
-
Helt rätt! Anmäl skiten... Sånna arslen kan få hålla till på andra ställen!Akelois skrev 2015-02-11 13:45:23 följande:
Tack igen tjejer, ni är så jäkla go så jag skulle vilja ge alla en stor, fet kram!
Vi är i fasen med att anmäla både läkaren i ösd samt läkaren i Falun. Vill inte att detta ska få ske för någon annan!
Längta: jag bor i Fåker, 3 mil utanför Östersund. Skulle gärna prata med dig!
-
Välkommen hit! Jag kan inte lägga till dej men förhoppningsvis finns det andra som kan fixa det... ;)Petris skrev 2015-02-11 13:45:12 följande:
Hej! Vill gärna va med här om ja får!:) 30 år är jag och gör min andra ivf som är på Huddinge sprayar med synarela sen 25/1 och ska hålla på m de tills de är dax för sprutstart som är den 18/2, 27/2 bil för att kolla äggblåsorna och ÄP planerat till vecka 10. Vill ngn va snäll och lägga till mig? :)
Lycka till och hoppas du kommer trivas här inne! -
Förstår din besvikelse! Men håll hoppet uppe! Så såg mitt första vul ut också på ett ungefär men det blev ett ganska bra resultat ändå. Man behöver bara guldägget för att lyckas ;)Söndag skrev 2015-02-11 15:07:14 följande:
Första vul gjort två 10 mm samt många små ökar dosen gonal till 175 får vi se.... Känns lite besvärligt :(
-
Vilket bra resultat! Får man fråga om det bar lång eller korta programmet och vilken dos du fick?Sindyrella1983 skrev 2015-02-11 15:15:57 följande:
Imorse var det dags för äggplock, 18 ägg blev resultatet!!!!!!
-
Stort grattis till er! Måste vara en overklig känsla... Hoppas alla här inne får uppleva den :)Heystella skrev 2015-02-11 08:59:16 följande:
Plussade idag på ruvardag 7! :) Fick tillbaka en 6-dagars blasto. Så otroligt glad nu!
-
Åh va spännande! Hur sjutton ska man kunna vänta på en testdag??? Våran testdag blir på sambons födelsedag dessutom... Kan antingen bli världen bästa eller världens sämsta födelsedag :SJosefinehej skrev 2015-02-11 15:26:17 följande:
Nu är jag ruvare! 3 ägg av 6 blev befruktade så nu hoppas jag verkligen på den lilla som är inuti mig just nu. Bara tanken att jag har något i mig känns så sjukt :)
-
Jag fick ut 8 ägg på 12 blåsor.Söndag skrev 2015-02-11 16:28:59 följande:Tack för förståelsen!
Nu orkar jag inte riktigt bläddra men hur går de för dig? Hur många ägg fick du ut och sådär? :)
Manlig faktor hos oss... Samtidigt som jag har stor äggreserv så de är/ var lite rädda att jag skulle bli överstimulerad men de verkar ju inte vara ngn fara.... :(
Resten får jag veta på lördag när det är tänkt att bli återförande (långtidsodling).
Och jag skall även tillägga att på andra (sista) kontrollen innan äp såg min läkare bara 6 eller 7 äggblåsor...
Vi är oförklarligt barnlösa -
Här händer galet mycket!
Grattis till er två som plussat! Så himla roligt!
Jag finns inte heller med i listan alls...
Kingston: 28år
Carlanderska
Äp: 9/2
Jag kommer leva i celibat tills dess att jag slipper undan lutinus... För det är så fruktansvärt ofräscht tycker jag!
Dessutom känner jag mig än så länge väldigt svullen och öm i magen, så det får vara helt enkelt.
Nu vill jag bara att lördagen ska komma så jag kan få veta hur det har gått med våra ägg och förhoppningsvis få tillbaka något :)
Våran testdag kommer bli på sambons födelsedag och jag ska verkligen försöka hålla mig till dess... Antingen blir det världens bästa, eller världens sämsta födelsedag! -
Då var även jag ruvare och "gravid tills dess att motsatsen är bevisad" som läkaren så fint sa :)
Tycker allt känns väldigt overkligt men hoppas tiden fram till testdag går skitfort för jag vill inte vänta mer nu... Har ju väntat hela livet känns det som ;)
Fick dessutom minst 2 jättefina blastisar till frysen. Tumme upp på det!