IVF 2015 januari - februari
Mensen kom nu idag, 10 dagar innan testdag :/ jag visste att den var på gång men trodde nog inte den skulle komma redan på rd 8... Ska man fortsätta med crinonen? Känns ju liksom lönlöst. Och lite äckligt.
Mensen kom nu idag, 10 dagar innan testdag :/ jag visste att den var på gång men trodde nog inte den skulle komma redan på rd 8... Ska man fortsätta med crinonen? Känns ju liksom lönlöst. Och lite äckligt.
För er Stockholmstjejer som är intresserade: http://www.familjeliv.se/forum/thread/74759434-ivf-sthlm-start-janfeb/1#m1
Sprutstart ikväll... Spännande!
Svårt att hänga med i alla svängar nu. Vi är så många i tråden.
Några symptom på er som nyss börjat med sprutor? Själv känner jag ett tryck över äggstockarna...Lite ömt liksom.
Godmorgon. Igår var vår dag för ÄP.
Gick bra och de var så fina på kliniken . Fick ut 14 ägg. Idag ringer de och berättar om någon blivit befruktad och när ET kan ske. Håll tummarna! :)
Håller tummarna för er alla! Kram
Första sprutan avklarad. Gick väl bra men måste erkänna att jag tycker det är obehagligt på många vis.
Att berätta för min arbetsgivare skulle bara innebär mer problem för mig än vad det skulle göra nytta.
Vi är väldigt många på vårt företag (300+) och här sprids rykten snabbt som vinden och det vill jag verkligen inte!
Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för första sprutan ??
väntar2015: jag har varit ärlig mot min chef och mina kollegor, men gjort klart att jag berättar om och när jag vill. Ibland har jag varit sjuk ibland tagit ledigt och ibland hittat på läkarbesök eller tandläkaren eller liknande. om du berättar så var tydlig mot dom om du vill prata om det eller inte.
Grattis Fröken Smilla!!