BF juni 2015 i Linköping (gärna syskon)
Hej! Jag bor i Linköping och väntar mitt andra barn i juni. Har en son sedan tidigare som fyller 2 i april. Jag vill gärna lära känna andra som blir flerbarnsförälder :)
Hej! Jag bor i Linköping och väntar mitt andra barn i juni. Har en son sedan tidigare som fyller 2 i april. Jag vill gärna lära känna andra som blir flerbarnsförälder :)
Vi bor i vidingsjö. Ja han började på dagis i höstas. När i juni är bebisen beräknad? :)
Okej! Ett datum/beräkning behöver ju inte alltid säga så mycket egentligen.. Vår bebis är beräknad till 27/6, så jag är i vecka 16 nu. Hur har du mått hittills i graviditeten?
Så skönt att du mått relativt bra iaf :) Jag har också mått bra, det är först nu som jag känt av en del illamående men det har nog att göra med att jag blivit väldigt känslig för en del lukter.. Ja, det var ju lite mer bekvämt att vara gravid förra gången när man inte hade en liten att ta hand om, då kunde man ju vila när man hade behov av det (förutom när man jobbade då). Har ni varit på andra ultraljudet? Vet ni om ni ska få en kille eller tjej?
Så mysigt att få se bebisen, och skönt att allt såg bra ut! Vi har nästa ultraljud om ca 3 veckor. Jag önskar tiden dit går fort, så jag får se om allt är som det ska! Och så är jag väldigt nyfiken på könet, som vi ska ta reda på :)
När kände du bebisen första gången? Förra gången jag var gravid kände jag inget förrän efter v20 nångång, så har ställt in mig på att det kommer bli så med den här bebisen också. Ja vi kommer att berätta vad det är för kön, jag är inte så mkt för att hålla saker hemligt, så får vi reda på könet kommer vi berätta för de som frågar :) Vi har inte pratat än om hur vi ska göra om vi inte får reda på könet. Vi avvaktar nog till ultraljudet, så får vi avgöra efter det :)