Inlägg från: Anonym (cp-kvinnor.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cp-kvinnor.)

Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?

Tack. Svaren på denna TS visar kvinnors rätta sida. När en kvinna hämnas med våld, så stöttar ni detta. När en man skulle svara med en örfil på en otrohet skulle ni bli galna. KVINNOR ÄR DEN MEST SCHIZOFRENA OCH STÖRDA FLOCKEN DJUR JAG HAR STÖTT PÅ! Ja...kvinnor är djur!

• Anonym (cp-kvinnor.)
    Anonym (.l.l.l.) skrev 2014-12-02 02:26:16 följande:
    Och själv nämner du inte ett dugg om killens våld på sin tjej, du tar inte avstånd från det.
    Kom över vad det är som har gjort dig så bitter mot kvinnor eller gå och årata med någon, både för din egen skull och för alla kvinnors skull för du låter lite obalanserad i ditt hat

När det gällde ts så gjorde hon fel och skulle följt med till polisen och anmält killen men killen hade större chans att försvara sig mot ts än vad hans flickvän hade mot honom, tänk på det nästa gång du sitter och försvarar en kvinnomisshandlare som alltså fick smaka på sin egen medicin.

Ts jag förstår dig och din ilska, tycker inte synd om mannen men nu har han blivit det stackars offret för sin familj och vänner så det du ska göra nu är ta din kompis till sjukhuset och till polisen och anmäla.
    Sen kan ju hans familj och vänner även få se hur hans flickvän ser ut så får dom ta ställnign till om dom vill försvara en kvinnomisshandlare. Det är lite svårt att förklara bort fotobevis.

Stötta din vän och försök hindra att hon inte går tillbaka till honom, ta även med henne till din träning så att även hon får lära sig självförsvar.
    kom över DU och alla andra kvinnor ert hat mot män!
  • Anonym (cp-kvinnor.)

Fyfan asså. Så fort det är en kvinna som hämnas på en man...eller vänta nu-TS hämnas inte, hon blev ju inte slagen av kille!...ja, så fort en kvinna tar till våld så ska kvinnor rättfärdiga det. Om en man bara örfilar en kvinna efter att hon varit otrogen så är mannen tydligen ett jävla svin som ska anmälas. Här ser vi istället tydligt hur ni tvekar på om TS verkligen gjorde fel medan andra av er hejar på TS. Fyfan vad jag är glad över att vara gay. Jag hatar kvinnor och vill inte ha något med er att göra. Stackars de män som får kvinnor i sina liv!

• Anonym (cp-kvinnor.)
    Centurione skrev 2014-12-02 10:36:54 följande:

Nu är det trots allt ytterst få kvinnor som tar till fysiskt våld, jämfört med män. Men trots att jag vet att det är så många män som gör det, så hatar jag inte män i allmänhet för det. Det vore ju knasigt. Och skulle bli ett tråkigt liv! Man får lära sig att känna igen tecknen, och lära känna dem i lugn och ro innan man hamnar i någon nära relation som kan resultera i våld. 

Jag vill bara poängtera att jag tycker det är bra att TS slog killen. Jag förespråkar våld i såna situationer och jag tycker det är rätt att misshandla vid otrohet. Det jag stör mig på här är alla kvinnor som blir rasande om man örfilar en otrogen kvinna men tycker det är okej när en kvinna slår en man i denna situation!!
  • Anonym (cp-kvinnor.)
    Anonym (???) skrev 2014-12-02 10:55:56 följande:

Låt saga att din pojkvän (för du sager ju nu att du är gay) varit otrogen, hade du örfilat honom då? Tänk om han spöat skiten ur dig då?

Om en kvinna krossat näsan på en man som varit otrogen, hade du tyckt att hon gjorde rätt då?  Eller är det bara män som får slå kvinnor vid misstanke om otrohet?

I vilket fall som helst så är jag glad att du är gay. Om du nån gång hamnar i fängelse, så får du manga killar att välja på. Men se för guds skull till att vara trogen, så att du inte blir ihjälslagen.

Försökte du få mig att tänka till där eller? Nej, du är inte dr.phil. Jag tycker det är rätt att slå vid otrohet. Jag har haft en kille som bedrog mig en gång. Jag gav ingen örfil-jag boxade honom, sparkade honom och jag gjorde ett stort ärr på hans ansikte! Ärret kommer få honom att minnas varje gång han ser sig i spegeln. Jätteskönt tycker jag!

Han anmälde inte. Det var över ett år sedan.

Jag slår gärna igen
  • Anonym (cp-kvinnor.)
    Centurione skrev 2014-12-02 10:42:55 följande:

Jaha, och jag anser att våld ALLTID är fel - utom vid rent självförsvar. Men självförsvar gäller bara precis när man själv eller någon annan attackerar en. Inte om man går efter personen och slår tillbaka. Och jag har lagen med mig här.

Och om du har lagen med dig? Jag tar lagen i mina egna händer. Det är skillnaden mellan oss. Sen om jag hamnar i fängelse sikter jag i!
  • Anonym (cp-kvinnor.)
    Anonym (???) skrev 2014-12-02 11:18:39 följande:

Jag ÄR dr Phil.

Så bra att du skiter i om du hamnar i fängelse. För du kommer att hamna där, förr eller senare.

Du kanske har varit ihop med kvinnor också? Kanske tom gift och har barn? Det hände kanske på den tiden du levde i förnekelse? Har du gått ut ut garderoben ännu?

Jag har aldrig levt i förnekelse. Men jag ar haft relation med kvinna förut...i syfte att ha sex. Jag ville testa om kvinnor var något för mig. Fick inte ens stånd-så avtändande är ni. Jag onanerade henne sen dumpade jag. Jag är singel idag efter relationen med min f.d. kille. Men jag hannar gärna i fängelse med män och har gärna sex med dem-det är ju rena himmelriket för mig!
  • Anonym (cp-kvinnor.)
    Anonym (???) skrev 2014-12-02 13:00:20 följande:
    Dr Phil här igen.

Men eftersom det var en man som bedrog dig så borde du rimligen hata män också?

Eller bedrog han dig kanske med en kvinna, så det är därför du hatar alla kvinnor nu?
    Det kanske är därför du hatar kvinnor, för att de konkurrerar om alla män som du vill ha?

Eller så är du ett sinnessjukt troll.. som kommer att hamna i fängelse, vilket du uppenbarligen längtar efter.

Han bedrog mig med en man. Nej jag hatar inte män-jag älskar män. Det är därför jag är gay. Kvinnor är knappast en konkurrens enligt mig - han kunde gärna knullat med en brud...det skulle vara skönt då!

Det jag hatar är feminismen och kvinnor som tar sig friheten att behandla män som de vill, medan män inte ens får fjärta i närheten av en kvinna. Behöver jag säga något mer. Antingen är det du som är sinnessjuk (så som du sa till mig), eller så är du en oförstående individ som behöver vakna upp i verkligheten.

Lika rätt för alla, säger feminismen. Lev upp till det då! Om en kvinna har rätt att slå en tredje person, då kan mannen rätt att örfila sin otrogna fru. Enkelt!!! Kanske är jag trots allt en feminist....

Svar på tråden Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?