Inlägg från: Mongo fraan yttre rymden |Visa alla inlägg
  • Mongo fraan yttre rymden

Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

Mmm, det kan vara. Särskilt på huk. Tycker jag.

• Mongo fraan yttre rymden
    ÄngDal skrev 2014-12-01 21:41:45 följande:
    Johan75 skrev 2014-12-01 19:56:08 följande:
    Man ska nog ändå ha i åtanke att alla män inte ligger och drömmer om detta. Skulle någon kissa mig i ansiktet helt ur det blå så skulle inte reaktionen bli positiv på något sätt. 
    Detta kan jag hålla med om, Anna, jag tror INTE på att kissa någon i ansiktet som är oförberedd på det. I värsta fall blir det sista gången du ser den killen. Men du får väl ta det lite lugnt, se till att kissa inför honom både utomhus och inomhus och se om han väljer att titta och om han ser ut att gilla det. Sen kanske du kan duscha tillsammans med honom och kissa då, först bara ner i avloppet och sedan på hans ben/lår och se hur han reagerar.

Trunk: jag har också fått PM från en kvinna som ville veta min åsikt frikissande... ;)

Instämmer. Vill fylla i till Anna och övrig intresserad allmänhet att jag tycker det kan vara hett att se en tjej kissa, men wetsex är en helt annan story som inte alls går hem för mig.
    Fast kanske en helt annan sida av mig skulle uppskatta det, min barnsliga, retsamma Jackass-sida. Typ att kissa på eller bli kissad av tjejen i duschen som en busig grej. Hade inte tyckt det var sexigt, men jag nånstans tyckt det var sådär knäppt roligt.
Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?