Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp

sextiotalist skrev 2014-11-20 13:43:14 följande:

Beklagar vad du gått igenom, men det behöver inte alls bero på vaccineringen, det kan vara PSD.
    Avvakta nu vad obduktionen säger.
    Trots allt så räddar vaccinationsprogrammet liv, och detta även i Sverige.

.
    Men hur förklarar du då att PSD knappt längre existerar i Japan, efter att man där slutat vaccinera bebisar? Cool
  • Gudasänd
    humanist1970 skrev 2014-11-20 14:08:47 följande:

Jag blir så oerhört ledsen av att höra detta. Vaccinering är tyvärr ett gift med många biverkningar och ibland dödsfall. Föräldrar vaccinerar sina barn i tron att de blir skyddade mot "farliga" sjukdomar men vaccin ger inte ett fullständigt skydd mot någon sjukdom. Jag fick alla barnsjukdomarna och i min enfald trodde jag att jag inte hade blivit vaccinerad som barn men för ett par månader sedan så hittade jag mitt vaccinationskort bland gamla papper som jag gick igenom och det visade sig att jag hade blivit vaccinerad mot samtliga sjukdomar som jag till slut fick ändå!!!

Vad säger vaccinationskramarna om detta? Cool
  • Gudasänd

.
    Precis det jag menade innan, tack för att du bekräftar detta!

• Gudasänd
    winnethepooh skrev 2014-12-09 15:27:13 följande:

Angâende vaccin och autism:

www.upworthy.com/16-years-ago-a-doctor-published-a-study-it-was-completely-made-up-and-it-made-us-all-sicker&c=ufb3

Andrew Wakefield´s forskning kring sambanden mellan MPR-vaccin och autism har nu fått upprättelse:
    .
    newsvoice.se/2013/03/09/dr-andrew-wakefield-confirmed-right-in-vaccine-brain-damage-connection
    .
    healthimpactnews.com/2013/new-published-study-verifies-andrew-wakefields-research-on-autism-again/
    .

.

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Svar på tråden Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp