Anonym (Konstigt kanske?) skrev 2014-11-23 16:20:15 följande:
Jag har frågat och personen påstod att jag inte var dold men jag tvivlar på det svaret ärligt talat.
Dixie skrev 2014-11-23 16:06:46 följande:Jag har inställning på mitt fb konto att jag måste godkänna taggar innan de syns på min sida - kanske din vän har samma och har inte gått in och godkänt att det ska synas!?
Tvivlar på att sambon skulle tillåta det.

Dessutom frågade jag nyligen om en tagg från barnet som syntes på andra sidor men inte på min väns sida och fick till svar att den visst syns men det gör den ju inte.
Men om vi säger så här, om jag är blockad från att se sambons och andras inlägg/taggar skulle jag kunna se inläggen på sambons/andras sidor som jag gör just nu då? Dvs om sambon taggar min vän och tre personer till så ser jag taggen på dom andras sidor inkl sambons vägg men inte på min väns vägg. Betyder det att fb strular eller att min vän försöker dölja saker för mig? Jag tror det sista och då måste jag omvärdera vår vänskap.

Antagligen har personen den inställningen, att hon måste godkänna tagningen för att det ska synas på hennes vägg...men det syns alltså ändå på de andras, eftersom personen som har taggat tillåter det...hänger du med? :)
Om du måste omvärdera er vänskap utifrån vad som händer på Facebook så kanske den inte är så stark ändå?