Inlägg från: isabelless |Visa alla inlägg
  • isabelless

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hänger på här med! Första barnet och försöket. BIM 20/12!

• isabelless
    Anonym (småland) skrev 2014-12-13 19:20:04 följande:

Nu är det äntligen bara några dagar kvar (5) till bim. Snart ska vi göra testet! Men skulle egentligen kunna skriva bara bm, för tror verkligen att mensen kommer av två anledningar:

1. Inget sex när jag hade äl (troligtvis) för jag hade så ont.

2. Karl min kom med förslaget om att vi skulle köra, men han har varit väldigt svårflörtad så inte sex så ofta. Lustig karl man har!

Är också på BIM -5! Är riktigt förväntansfull. Haft ömma bröst och svullna superömma bröstvårtor i två dagar och mår även lite halvilla lite nu och då sedan tre dagar tillbaka. Har du några känningar?
  • isabelless
    Liafiaa skrev 2015-04-22 08:52:04 följande:
    Maglizz skrev 2015-04-21 12:43:53 följande:

Gravid i v24 :)

Vi borde få barn ungefär samtidigt, är i v 22 :)
    Ja, vad roligt! När har ni BF? Vi har den 3/9 :)
  • isabelless

Håller tummarna och önskar er all lycka!!

Den 5 september föddes vår William. Kan knappt förstå att han redan är 5 veckor, tiden springer iväg! Han är helt och hållet underbar.

Kram till er alla.

• isabelless
    Anonym (småland) skrev 2015-10-12 11:58:09 följande:
    Härligt! Så glad för er skull! Gick förlossningen bra?
    Ja det gick väldigt bra och hyfsat snabbt! Hade svagare värkar hela fredagen från ca 07 på morgonen, som tilltog mot kvällen. Vattnet gick vid 20 och kl 04:59 föddes han.

Hade lite problem med att hjärtljuden gick ner och förbereddes då för sugklocka. Men efter att de klippte fick han en himla fart så den behövdes tack och lov inte :)

Hur går det för er?
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014