• Vitalglow

Ruvare första gången symptom progesteron vaggisar

Är nu inne på ruvardag nr7 och det är första försöket. Fick mitt ET i måndags och ända sen äggplock har jag haft så ont i brösten + att de är svullna. Inga andra symptom egentligen. Vaggisarna ger mig också ( förutom det vita kladdiga ) vattniga flytningar, så pass mycket att jag måsta ha en mindre binda. När jag vaknar är det nästan som om att jag kissat på mig. Får någon annan dessa symptom?

• Svar på tråden Ruvare första gången symptom progesteron vaggisar
  • Blomflugan

Har inte haft några känningar i brösten, men de där flytningarna, hua, de kommer nog ingen undan. Jag brukar få ilningar i livmodern också.

Lycka till, hoppas det går bra! :)

• Vitalglow

Tack! Har inga ilningar men lite mensvärk till och från, som antagligen beror på vaggisarna?

• Blomflugan

Kan bero på vaggisarna men kan också vara början på en graviditet :) låt oss hoppas på det senare!

• Camille

Jag har både ilningar och de där jobbiga kladdiga flytningarna och ömma bröst. Sedan har jag livmoderkramper på nätterna också..

• Karriärskvinna

Hoppar in här - är på ruvardag 4. Första IVF'en, men hade ett tidigt missfall i juni.

Hur tidigt vågar man testa?

• Camille

Tror att man ska försöka hålla huvudet kallt och vänta till utsatt testdag. Så lätt att man blir besviken i onödan annars

• Vitalglow

Vaknade med migrän huvudvärk inatt kl 03 och det har fortsatt hela dagen eftersom jag bara vågat ta alvedon, och just så brukar jag få innan mens så den är väl på väg antar jag ..
    Migrän är nog knappast ett grav symptom.

• bullenochgrisen

Gjorde ET igår så idag är vår första Ruvar dag! Mensvärk, kladdiga vita tablett rester i trasorna och vätska. Trötthet och bubblande mage samt ömma bröstvårtor. Ömma bröstvårtor är ifrån Progynonet och de andra symtomen är från vaggisarna Lutinus. Började med Lutinus i måndags nämligen så jag hade två dagar på mig att vänja mig av symtomen innan ET. Blir byte av binda ett par gånger om dagen tyvärr. Inte så roligt med mosiga kladdiga tablettrester liksom :/ håller tummarna. Går in på ruvar dag två imorgon. Den 14 november testar vi :) lycka till allihopa! !

Svar på tråden Ruvare första gången symptom progesteron vaggisar